Jag föredrar kärlek framför hat

Underbart mysig helg! Den mysigaste på länge! Har gjort många mysiga saker. Pappa är på Gotland med hans bror/min farbror. Jag har sovit i pappas och mammas säng. Syrran med. Tre brudar i en säng en hel natt. Fnitter fnitter. Jag har varit hemma varje kväll. Idag åt vi Ben & Jerry's och såg Twilight. Myspys! Syrran hade inte sett den. Inte mamma heller och har fortfarande inte eftersom hon typ diskade XD Iallafall väldigt värd helg! Snart är det sommarlov också. Tre skoldagar kvar som inte ens är skoldagar. Imorgon har vi bara fotografering på scenen. På tisdag är det friluftsdag och på onsdag är det SKOLAVSLUTNING! Hallelujah!

Det känns som att det kommer att bli ett supernajs sommarlov! Fast sommarlov är ju alltid najs. Kanske tillochmed supernajs. Planerat att åka till Gotland, Värmland, Oslo, Lappland. Planerat att tälta, tågluffa, vara med i allsång på skansen ( och sola och bada såklart men det ska ju alla). Mer planeras längre fram vet jag. Tror jag. Hoppas jag. Visserligen är inte alla ideer helt klara ännu. Nåja, sommaren blir awesome!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0