Innebandybasket ftw

Sedan jag skrev senast (två timmar sen?) så har jag haft idrott. Det var asroligt! Först mediterade vi lite och lyssnade lugnt på regnet som smattrade mot takfönstren. Sedan blev alla lite negativa och ville inte göra någonting men några började spela basket. Till slut var alla med och alla ville göra allting.  Vi spelade innebandy efter basketen. Har alltid haft några emot innebandy. Kanske för att jag inte kan kontrollera bollen över huvud taget men idag var det sjukt roligt. Det gjorde inget att jag sög. Alla sög.. HAHA! Eller ja... nästan alla... men kul var det verkligen =D Jag var helt slut efteråt. Jag gick hit till datasalen igen och spelade Rebubbled medans alla andra (typ alla iallafall) jobbade med sina rester. Jag klarade inte level 25. Skit! Det är inte så svår men jobbig ändå! För lite tid är det också. Jag skulle ha klarat den en gång men missade sista bollen precis och tiden hann rinna ut innan jag fick en chans att skjuta igen. Jag blev assur XD När jag kommer hem idag ska jag ge allt. Man får ge allt i ett spel på datorn när det regnar.

Nu är det drygt en halvtimme kvar till min pianolektion. Jag äger på piano måste jag bara säga. Jag ska spela "Idas sommarvisa", "Teddybjörnen Fredriksson", "Fjärilvingad", "I will always love you", "Killing me softly" och "Singing in the rain". Hihi =D Jag har övat mycket och länge i två veckor. Dags att visa vad jag går för. Det är sista gången jag har piano nu någonsin i denna skolan =( Kommer att välja gitarr som biinstrument sen i trean eftersom jag ändå kan piano hyfsat bra nu. Jag förstår principen XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0