Betyg och Fucking jävla kuk-Åmål

Fick mina betyg med posten nu under tiden som vi var borta. Fick dom inte på skolavslutningen eftersom det hade blivit fel eller ngt :S Iallafall ser det ut på detta vid

Datorkunskap: MVG
Engelska A: VG
Matematik A: VG
Musik och kommunikation: MVG
Rytmik med dans: MVG
Samhällskunskap A: VG
Individuell sång: MVG
Svenska A: MVG

Tre VG och fem MVG
(!!!!!!!) Är jag bra eller!? Ja, det är jag. Om jag inte var såhär stolt hade jag aldrig ens laddat upp betygen. Skrytskrytskryt, jag vet men förlåt! Bättre att skryta i bloggen där folk kan välja bort att läsa och kommentera än att skryta i verkligheten.......

Imorgon ska jag till Grönan med Magdalena =D=D Vi har pratat om det i flera år! ÄNTLIGEN! Jag och syrran såg Fucking Åmål idag. Vi har letat efter den överallt i säkert ett år men eftersom den är elva år gammal (SHIT ELVA ÅR) så fanns den ingenstans. Vi lånade den på biblan idag. Att vi inte tänk på det! Gratis och man får låna den i en vecka istället för ett dygn (Y) Bra film! Pedagogisk film! Normer bryts. I like it! Alla borde se den. Helt awesome fast den är ELVA ÅR gammal. JAg var liksom fem år när den kom! Herregud.

Kommentarer
Postat av: EIMJ

Sv; Tacck snälla du! Du förblir alltid min trognaste läsare ;)

2009-06-23 @ 13:04:23
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Oj. Vad gammal jag känner mig nu.

Akut gammal, verkligen.



Haha. Elva år sen?? oOj.

2009-06-24 @ 23:09:02
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Skitbra!!! =)

Men har ni redan fått betyg i svenska A?

Vi får det till julen.

2009-06-25 @ 01:47:14
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0