Värmland i bilder


Jätteananasen XD En exotisk plats runt hörnet hos mormor


Brormin blev grillfixare och för att jag skulle få fota skulle han kladda ned mitt ansikte D=


Nomnom


Tant Lina


En tant och en tönt


Regn är mysigt
i viss mängd


Det där är rätt!


Mormor gör som mormor brukar göra


Lotta på Liseberg
(allsången är MYCKET bättre)


Den årliga volleybollturneringen =D




Link och Aylo
(stavning?)


En badtunna såld!


Syrran och jag fotade lite
hos mammas moster som typ bor på landet


ElinCrazyPelin


Syrran och hennes klänning är en mycket vacker kombination




Fjäril!
Ifall ni inte visste det


Tömde kissblåsan...


Mindre groda har jag aldrig sett




Sådana här övergivna gamla torp är skitläskiga D=


Mormors morfar, mamma, pappa och två bröder


Har aldrig sett en röd kyrka förut


I  den röda kyrkan gifte sig mamma och pappa för snart 30 år sen ='D




Kantareller!


En lite större groda
men en groda ändå! Alltså ingen padda


Jag äger på att klippa gräs såhär!
Bortse från hur snett det blir, är ni snälla


Liten söt en dricker mjölk


Sötsötsötsöt! Mamman står innanför och kollar hur jag sköter mig


Mysfåren <3




Mysmormor <3


Boda borg i Karlskoga
som fick strömavbrott den dagen


På väg hem till Stockholm fikade vi i Svampen i Örebro


Från toppen ser man hela staden

Kommentarer
Postat av: sandra

åh.. den första bilden e fett fin :)

jag sakna dig i kyrkan :( KOM DIT! haha

2009-07-27 @ 17:53:45
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0