Värmland 15/7 - 26/7

Nu drar jag till Värmland! Jag har packat hela morgonen och nu är jag klar. Mamma bär för tillfället ut i bilen. Det är bara jag och hon som åker eftersom pappa och syster jobbar men dom kom dit nästa vecka. Min mamma föddes i Värmland och flyttade sedan ifrån Stockholm. Alltså bor hela släkten från mammas sida där (förutom min morbror som också flyttade men till Göteborg istället). Vi ska bo hos mormor, jag ska träffa älsklingsLina och det blir säkert en volleybollturnering som vi alltid har varje år. Skojigt! Nu ska jag hjälpa mamma att lasta in i bilen så att vi kan komma iväg någon gång. Ha det så bra allihopa. Vet inte om jag kommer att blogga något under vistelsen. Det är inte det jag kommer att prioritera. FARVÄL <3


Här kan ni få öva lite på värmländska *tummen upp*
Dock är det vissa ord jag aldrig hört förut, som min släkt antagligen inte använder =D


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Ha det så roligt!

O så skriver jag genast ut listan =)

2009-07-18 @ 00:17:01
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0