Varma stenar och kallt vatten

Halv fyra idag mötte jag Maya på våran mötesplats XD Vi gick ned till Mälaren och badade lite. Det var underbart! Jag hade inte träffat människan på hur länge som helst trots att vi bor så nära varandra. Det där är så jobbigt, alltså när man inte ses när bara typ ett sms behöver skickas. Först gick vi ned till en badplats där alla brukar bada. Det var förvånansvärt lite folk där idag. Det var väldigt soligt ju. Det var kallt i vattnet men vi badade ändå. Inte så länge dock. Sedan åt vi upp Mayas solchips och solade. Lyssnade på musik gjorde vi också. Det var mysigt. Sedan började det blåsa väldigt mycket. Vi tog våra saker och gick till min favoritbadplats, inte så långt ifrån där jag bor. Det är på några stenar typ. Det är alltid så fint där. Brukar inte vara så mycket folk heller. Nu på senare tid har förresten många upptäckt stället och det brukar tyvärr vara lite folk där men när vi kom dit var det tomt. Vi tog lite kort och pratade. Vi skrek åt en tant i en båt också. HAHA! Sedan kom det vågor när vi var varma och torra så då blev det också lite skrik. Sådana där fula tjejskrik, ni vet. Nejdå. Sådana är inte vi.

Sedan hoppade jag i vattnet väldigt impulsivt och Maya den fegisen satt kvar på stenen och frös. Hon sade länge att hon skulle hoppa i men det gjorde hon inte XD så jag fick bada själv. Sedan försvann solen in bakom mycket moln. Då frös jag väldigt mycket och gick upp. Vi pratade lite mer och sedan drog vi hem till oss själva (eller hur säger man? hem till sitt eget hem...?) Jag var hemma ungefär halv sju. Då duschade jag varmt och åt mat. Hade inte ätit på hela dagen förutom en banan och solchipsen D=








Förresten tycker jag inte att dessa bilder överskrider "gränsen" om ni läser föregående inlägg.


MAYA <3


MajsMaya <3




Mörka moln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0