Glöm inte bort att du har dåligt minne

Hej majs! Inte så mycket har hänt. Jag har skaffat facebook... det är typ det. Lite efter alla andra. Jag hade sagt till mig själv att jag aldrig skulle skaffa facebook men nu sitter jag här ändå och skriver detta. Så kan det vara. Idag var jag och såg på en konfirmation i kyrkan. Mina kära vänner var konfirmandledare så jag ville se vad de hade haft för sig under sommaren. Det var riktigt skoj faktiskt! Redovisningar är alltid kul. Det gick bra för dem. Konfirmationen började 11 men jag var tvungen att åka klockan 9. Typiskt. Egentligen tar det bara max en timme till kyrkan men min buss gick bara en gång i timmen. Bussen efter skulle varit framme 11:05 självklart. Det gick bra iallafall fast jag försov mig. Vaknade tio i nio. Ändå hann jag. Sjukt.

Efter konfirmationen tänkte jag följa med Sofie hem. Hennes brorsa hade konfirmerat sig i den gruppen jag såg. Tänkte snylta tårta men äta tårta två gånger hos Sofie på samma vecka kändes lite oförskämt XD så jag åkte hem. Jag åt mat, eftersom jag hoppade frukosten på mina tio minuter. Det var att välja mellan att äta frukost eller klä på sig. Inte så svårt val när man tänker efter. Efter att jag hade käkat åkte familjen och tittade på tapeter. Vi hade en timme på oss eftersom dom stängde. Ändå hann vi! Det blev dock lite stressigt. Vi köpte massa fina tapeter. Lägger säkert in en bild när det är klart sen. Lilla förrummet in till mitt rum kommer att bli ceriserosa XD Det matchar med tapeterna som har lite rosa blommor på sig typ. Aja, det blir najs. Vi ville ju ha en chockfärg. Dock skär sig det lite till mina tapeter inne i mitt rum men det löser sig förstås.

Jag spanade in vad jag ska läsa för individuellt val till hösten i skolan idag också. Det blir mitt förstahandsval, ljud & ljusteknik! Toppen =D Det ska bli awsm. Jättebra att kunna sådan teknik. Dessutom är det kul också. Leka med ljuset =D ehheheheheeh

Kommentarer
Postat av: micaela

sv; haha dey tog bara några sekunder ;)

men jag krånglar alltid till det för min själv när jag bloggar, det är de Xp

2009-07-05 @ 05:59:11
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0