Because I moke it!

Klockan halv åtta drog jag till Magdalenis på andra sidan stora vägen =D Alldeles för länge sedan jag såg den söta tösen också. Vi pratade och skrattade en massa. Vi tittade på gamla kort. Vi har känt varandra sedan dagis. Vi gick på samma dagis och i samma skola upp till femman. Sedan bytte jag. Vi har gått i samma kör sedan vi var nio år tror jag. Många minnen med den flickan. Magdalena har köpt The sims 3 så vi spelade lite. Jag blev lite kär. The sims 3 i mitt hjärta. Det är ju så verkligt. Jag har bara ettan. Jag dog lite när jag spelade The sims 2 för första gången. Nu finns liksom sims 3. Vilket utveckling XD Åååh vad jag vill ha The sims 3. Det äger fett XD Man kan göra så många saker. Man kan göra alla simmar så olika. I löv it!

Närmare elva fick vi för oss att vi skulle baka. Det blev muffins! Vi exprimenterade lite. Vi gjorde sex vaniljmuffins med nonstop i och sex stycken chokladmuffins med kokos och ljus blockchoklad. Yummie! Magdalena har sådana där coola muffinsformar så att muffinsen ser köpta ut när de är klara. Coola! Jag var med och köpte dem btw XD När muffinsen var klara åt vi dem förstås XD och drack mjölk. Magdalena är en stor mjölkkonsument precis som min syrra. Nu vet ni det. Vi åt lite jordgubbar också =D Sådana där GODA jordgubbar. Vissa jordgubbar smakar ingenting. De är skapta för att hålla länge. Magdalenas familj hade GODA *tummen upp*




Emomuffinsen


Min lilla vandrande skräckfilm, haha <3


Cäpä =D






Klara och vackra (och goda)!


Jordgubbar<3


Min humor
som ingen förstår... men jag blamar inte er

Btw, moke = made. Vet inte hur vi kom in på det. Jag fick iallafall ta en muffins till because I moke it! HAHAHAHAHAH okej ni fattar inte humorn eftersom ni inte var där. Skrattar åt det när jag skriver den här texten XD ehheheheheheheheeheh.. <3 Drog hem runt tolv sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0