Jag är en klant men det här är iallafall onsdagen

Jag skrev värsta inlägget om min dag igår. Jag publicerade det och skrev sedan ett nytt inlägg, om öppet hus. Tänkte inte på att när man raderar texten raderas inlägget.. typiskt! Kan skriva lite snabbt. Chill dag på skolfronten. På morgonen 09:10 hade jag Rythmik och dans. Vi gick igenom formen på låtar. Förra veckan fick vi arbeta med hur låten är uppbyggd, vers, refräng etc. Nu skulle vi lyssna på en rytm och sedan skriva den i noter. DET är svårt. Det är lättare att göra tvärtom. Sedan åkte jag hem för jag hade håltimmar mellan 10:10 - 13:00. Jag träffade Christoph på tunnelbanan. Det du Sandra (A) XD Jag var hemma runt 11 och åt och vilade en stund. Runt 12 åkte tog jag tunnelbanan tillbaka och var framme strax före halv. Jag älskar att det går så fort! Treorna och/eller tvåorna som går inriktning teater i min skola hade någon föreställning. Den var bra, dom var duktiga. Jag åkte hem och hade familjefritt för en gångs skull. Jag övade på min sångläxa: Hallelujah :D Den låten är ju toppenbra men svår att sjunga. Man måste byta läge eller sångteknik, eller vad det heter, mitt i en fras. Jag ska kämpa. Efter bara typ en kvart fick jag ont i halsen. Antingen håller jag på att bli sjuk eller så använde jag fel sångteknik. Det kan också vara så att jag inte kan dricka min älskade Godmorgon juice. Efter att jag druckit den kände jag att jag fick lite ont i halsen. Hoppas inte! Jag tycker om min godmorgonjuice men ska nog försöka hålla mig borta från den ett tag. Det kan bli svårt eftersom det står ett oöppnat paket i kylen. Dags att testa Elins självkontroll! Sedan gick jag och lade mig efter inlägget. Det var en kall natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0