Äntligen fredag!

Dagen började dåligt. Jag kom försent. Det var bara för att jag åt frukost idag. Jag måste faktiskt hinna äta frukost! Det är viktigt. Jag får helt enkelt gå upp tidigare.. igen. Min lärare kom också sent tydligen men inte senare än mig. Helt plötsligt skulle vi ha prov :O Jag visste inte ens! Eller jo.. jag visste, men jag visste inte vad det var och ifall man skulle plugga på de olika orden (ordprov typ) eller få insperation från dem. FAIL! Av tio kunde jag två. Jag klagade hos läraren och han sade att det var okej. Jag var sur när jag gick från svenskan. Fem minuter på mig att byta block och springa till nästa sal och ha samhälle. USCH! Vi har en vikarie! HAN ÄR ÄCKLIGT BRA! Fattar hur man ska handskas med vår klass. Han skrämmer mig... han kunde bara peka på någon så att de skulle upp och göra en sak på tavlan. Jag hatar sådant! Det skrämmer mig verkligen. Dessutom var jag inte där dagen innan, så jag fattade inte mycket. Tur iallafall att vi snackat om hög och-lågkonjuktur i grundskolan. Synd bara att han förklarade på ett annat sätt. Jag behövde iallafall inte gå upp och göra något på tavlan. Kanske för att jag satt tyst som en mus och vågade knappt röra på mig, ifall han skulle säga att JAG skulle göra något. Läskigt! :O

Efter samhällskunskapen skulle vi ha mentorstid och vi gick dit men så hörde jag ett skrik! Ett blodisande skrik xD Flera öppnade dörrarna till sina lektionssalar för att se vad som hände. Skriket var tydligen ett glädjeskrik xD Vår mentor var sjuk och alla hans lektioner var inställda. Tänka sig! Det var bara ren tur att jag bara hade han i ämnen på eftermiddagen, så jag fick sluta typ 10:45! HÄRLIGT! FREEDOM XDXD Vi skuttade runt lyckliga, typ som om vi tagit studenten HAHA. Alla bah: "WTF!? xD" men glädjen spreds xD Dock inte till de som hade en mentor som inte var sjuk, höhö! Vi sprang till tunnelbanan och hann perfekt med en. Dock fick jag åka själv, åt det hållet. Vad gjorde det? Det var lycka xD Jag kunde inte sluta le på tunnelbanan. Det var så perfekt att sluta så tidigt! Extra lång helg :D

Hann med en perfekt buss så att jag slapp gå hela vägen från tunnelbanan! Allt var som en dans på rosor. Jag kom hem och kände för att rensa garderoben. Det är inte ofta Elin känner så D:D Jag rensade och sjöng till min stereo. Lyssnade på gamla skivor. Inte så konstigt eftersom jag inte har några nya skivor xD All min musik är på datorn som inte är i mitt rum. Iallafall var det kul och garderoben blev rensad. Kanolkul *tummen upp* Sedan spelade jag massa gitarr. Det var trevligt! Det kändes bra den här gången. Visserligen fick jag ont i fingrarna. Det kändes ändå som om jag kommer någon vart. Det går framåt :D


Kommentarer
Postat av: sandrus

hahahahaha XD <3

2009-01-23 @ 19:12:32
URL: http://Http://remembersandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0