Tjenare tjenare

Jag ska strax gå och sussa. Hann ju inte skriva någon blogg idag. Jag som hade gjort så mycket D: Berättar inte om roliga skoldagen då. Kanske en annan gång men efter skolan köpte jag present och sedan tog jag en promenad runt mälaren. Oj, inte runt mälaren XD men en liten sväng runt där jag bor typ :p Jag tog kort. Lite skumma kort men jaa, lite grann iallafall. Det var roligt! och Åsa ringde och vi pratade lite. Jag lyssnade i mitt headset typ hela dagen :'D Härligt att kunna ha musiken "runt sig" eller hur jag ska säga xD



Jag kom hem och blablabla... jag orkar inte. Nu ska jag sova. Vill berätta vad jag ska göra imorgon men palla... ni får se imorgon istället. God natt <3 Elin måste sova

JUST DET! btw... Jag har crush på gamla låtar
När hela världen står utanför
Vacker utan spackel
Du är så (yeah yeah wow wow)
Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar


Snälla någon. Skicka ? (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0