http://www.youtube.com/watch?v=5DmNnJnUtjc&feature=channel_page

Idag träffade jag Magdalenus :D Hon hoppade hem till mig runt tolv som på gamla goda tiden xD Vi har känt varandra hela livet. Vi gick på samma dagis och sov i samma barnvagn typ. Hon kom hit och vi spelade in lite filmer. Jag skaffade en youtube användare, se rubriken. Vår fina film. Vi spelade gitarr och jag lärde mig massor :D och så fikade vi lite grann ;D Magdalena fixade så att jag kan se mina kamerafilmer på datorn. Det är lycka! På riktigt! Jag har varit så deprimerad över att jag inte har kunnat. Nu kan jag. Det känns toppen! Tack så jätte mycket <3

Magdalena fick för sig att göra en makeover på mig. Det tackar man ju inte nej till så vi gick en snabbis hem til Maggan och hämtade en locktång m.m. Det är bra att vi bor så nära varandra. Man är ju ovan vid att bo så nära varandra numera. Sittandes på en rosa pytteliten stol med händerna inkletade i mousse satt jag och spelade. Det var mysigt. Magda var duktig :D Vågar väl inte skriva något annat när hon kanske läser HAAH nej men faktiskt! Bra jobbat :D Inte så lockigt kanske men håret stod inte ut sådär fail som det alltid gör annars. JAg spelade Quadrapop och förlorade när jag bara kunde spela med en hand och kom inte in på topplistan denna gång heller. Typiskt! Jag är för bra för mig själv! Kommer inte ens in på min egen rekordlista länge D: 

Jag fick väääärsta sminket xD T.o.m. min brorsa som svängde förbi med sambon Carita sade att jag var väääldigt sminkad. Han brukar aldrig lägga märket till något xD Det var meningen att jag skulle ladda upp före-och-efterbilder här men eftersom jag bara tog en helbild med hela kroppen ser man ändå ingenting xD Jag lägger upp en bild i slutet på en vääldigt sminkad Elin. Jag sminkar mig typ aldrig.  Vi såg på "Music and lyrics" idag. Jag har haft den hemma jättelänge men aldrig sett den ändå. Jag har jättemånga filmer hemma som jag aldrig sett. Även sådana som ajg köpt själv. Ser sällan på nya filmer. Föredrar istället att se på sådana jag redan sett en gång till. Music and lyrics var bra iallafall! Jag gillade den. Känslor. Romantik. Humor. Det gillar jag! :D
 
Nyfärgat hår på Magdus. Jättefint! Jag vill också! Jag SKA också!


Magda var hippie i en film :D


Ojoj! Mitt smink xD

Klistrade inte sist istället: Typiskt! Varför blir det alltid såhär? Skrev värsta långa inlägget och så bah: "Sidan kan inte visas" Jippie! Inte.. men min dag är redan räddad. Seriöst! Lyssna på det här http://www.myspace.com/josefljungstrom! Axel länkade sin kompis. Vilken röst! Vilken powermusik! Jag tror jag är kär xD Idolmedverkare: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.603661&renderingdepartment=2.19545 och intervju: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.582791&renderingdepartment=2.19545 . Okej jag är lite besatt just nu xD

På kvällen spelade jag lite gitarr och sedan såg vi äntligen på Björn Gustafssondvdn. Han är så bäst! Fast jag hade sett det mesta av det som var på dvdn. Nåja nu är klockan kvart över tre. Jag blir hämtad kvart över tio imorgon och åker till Tom tits med mina kära vänner :D Sedan sover vi över till måndag i kyrkan. Hejdå älsklingar <3


Kommentarer
Postat av: anki

björn är grym :D

2009-01-03 @ 23:56:37
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min nya teckning som jag nyss har ritat! Lägg gärna till mig på bloglovin också då jag lägger upp nya porträtt då och då:-) Kramar Emma

2009-01-03 @ 23:58:06
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Magdalenus

hihi, allt var skoj :D fin den sista bilden var -.- :D

2009-01-04 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0