Sandra ska designa min blogg

Åååh! Tänk, snart kanske jag har en designad blogg! Vilken lycka! Min ska bli den finste! Ett problem.. jag vet inte alls hur jag vill ha den D: Min fantasi är inte den bästa! Eller jo, ibland har jag värsta fantasin men inte idag. Inte just nu iallafall. Jag behöver insperation. Jag behöver lite tid. Vi får se hur det går med det!

Kvällen innan: Jag och Lina pratade i telefon till klockan inte så sent.
"Du är för dålig för att kasta sten
Sten!? Jag trodde den skulle vara av plast
Det låter som en gåta
Och du har ingenting
Heheheheheh"
 
= vår citatbank. Hur kan man skratta så mycket åt något? Bra att någon delar min humor. Heheheheheheh skoja HAHAHAAHH HAAHAHAAH!!... hursomhelst så somnade jag bums sen. Btw.. JAG KLARADE ATT LÄGGA IN EN YOUTUBELÄNK *stolt*

Dagen: Jag vaknade 16:00 av att mamma skulle ta bort mina julsaker. Kunde knappast ta så lång tid eftersom jag inte pnytat något. Vad är det för mening när man ändå inte var hemma på julen. Iallafall hade jag lite julsaker uppe, typ min stjärna. Mamma hade stora problem att få ned den så jag var tvungen att hjälpa henne även fast jag bara ville ligga kvar men mamma envisades och blablabla.. Sedan gick jag och åt frukost och sedan spelade jag lite piano. Sen kom pappas barndomsvänner spontant in på kaffe och jag sprang runt enbart i mammas urtvättade tröja så jag smög diskret in i duschen. Hann precis säga hejdå till dem när de skulle hem.

Sedan spelade jag lite guitarhero. Jag kommer inte vidare på world tour längre nu. Det är för svårt D: Eller det är ett gig kvar jag inte har provat någon låt på men aja. Jag ser iallafall sista gigget så det är typ tre gig kvar att klara... jag bytte till legends of rock och försökte på den låten jag inte klarat men det gick inte. Då provade jag expert bara för att och jag klarade åtta låtar efter varandra! Visserligen de lättaste men fatta att jag klarat låtar på expert! Jag är lite stolt.. den nionde låten hann jag inte prova för pappa skulle titta på tv. Jag tvivlar dock på att jag kommer klara den. Hade stora problem med den på Hard. Lina kommer nog ihåg (vi sammarbetade) om jag säger "dumdubibumdubidumdubidum" :D men eftersom jag inte spelat den än kan man ju inte veta om jag klarar den eller inte (A)

Nu sitter jag här vid datorn och tränar på låten jag ska kunna på sånglektionen. Don't look back in anger- Oasis. Den är bra *tummen upp* Jag funderar seriöst på att börja videoblogga också. Såg roligaste videobloggarna på yotube igår. Först ska jag försöka få till en design innan jag börjar tänka på sådant. Ha det toppen!


Kommentarer
Postat av: sandra

ska göra den så fin som möjligt :D <33

2009-01-19 @ 11:11:06
URL: http://rapekitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0