Jag är ju estetare

Jag borde sova nu men ska hålla mig till klockan 12 så att jag kan uppdatera en grej (A) Idag var en bra dag. Jag vaknade som jag skulle av att världens finaste låt väckte mig. Hade glömt att jag hade "Never gonna leave your side" med Daniel Bedingfield som alarm så det var mysigt. Jag kom upp ganska fort. Det blev ju sent igår. Pratade med Lina i telefon långt i på natten. Kunde inte sluta. Det var ju länge sen D:

Lina: Är du vaken?
Elin: Jaa ?
Lina: Nej! Jag menar sover du?
Elin: Eh.. nej
Lina: Okej
...
Lina: men OJ jag menar har du lagt dig !?


SÖT! Vi pratade om allt mellan himmel och jord och kom fram till att jag kan räkna upp alla elever i hennes klass. Jag missade dock två men hallå!? En hel klass. Jag har knappt träffat någon xD Fatta att Lina pratar mycket om sitt liv eller? Det är alltid bara hon som pratar typ. Jag säger bara "mm", "okej" och "HAHAHAHAH" fast det är så det ska vara liksom.


Elin och Lina jullovet 2008

Jag vaknade iallafall och typ gjorde mig iordning och sådär. Mamma gjorde gröt till mig xD Jag kollade ingen busstabell idag och hann lätt med en buss mot en tunnelbana som vanligt 8) och var i skolan 20 minuter innan vi börjar. Lite överdriver kanske men det var många i skolan vid den tiden. Jag bytte byxor xD för vi skulle ha dans & rythmik. Det är kul tycker jag. Idag gjorde vi "kartor" hur man skulle gå runt i rummet på olika sätt. Vi i min grupp skulle gå, snurra, krypa, hoppa, snurra igen och sist springa. Det var roligt xD Nu har det gått en vecka sedan jag började andra terminen på gymnasiet. Tänk vad fort en vecka kan gå. Tänk vad fort EN HEL TERMIN kan gå :O

Sedan hade jag min enormt långa och tråkiga håltimme som jag alltid har på onsdagar. Ingen annan (känns det som) har håltimme då så jag sitter själv vid en dator och lyssnar på musik från min walkman. Idag gick det så långt att jag spelade Kungen! Ni vet som redan finns på datorn D: Detta är ju farligt. Jag började på ett blogginlägg men jag tyckte att det lät för deprimerande för att publiceras (A) Måste bara berätta om mammas misslyckade matlagning igår innan jag glömmer bort det xD Hon skulle göra soppa. Man skulle ha i 0,5 dl ris och hon hade i 5 dl. Oops xD Jag tog en sked! Sedan var det bra för mig höhö :p Vi slängde ut det till fåglarna idag ^^ Annars gör mamma god mat. Misstag gör väl även den bästa ^^

Efter min tråkiga håltimme hade vi engelska. Jag rättade klart mitt gramatikstest och det var ju helt sjukt mycket fel i slutet. Jag skulle läsa på min bok man alla pratade för mkt (AAA) så jag läste inte xD Sedan hade vi matte. Jag gjorde inget då heller utan pratade bara. Jag fyllde i lite fina linjer på mitt block också.. och sedan var det datakunskap då vi jobbar med powerpoint. Först kollade jag bilddagboken och SEN jobbade jag faktiskt. Powerpoint är ju kul! Fast det blir lite töntigt att göra en presentation om "Mitt intrument". Tråkigt att skriva om sång så jag skrev om piano istället (A) Sedan slutade jag och drog hem och mötte folk på bussen :D Trevligt trevligt! Sedan kom jag hem och jag typ åt mellanmål och sedan ville syster ha hjälp med en powerpointpresentation som ska redovisa imorgon. Tursamt att jag också jobbar med powerpoint. Jag var GRYM när jag hjälpte henne 8) även fast det var vistaversionen. Jag hjälpte til att överföra bilder och musik. Stackars obildade syster D: Det gick bra iallafall.


Bärbart i systers rum och internet var läskigt segt


Lite spontan och klockren bild i syster spegelklädda garderob där jag enbart kan se mina knän om jag står upp

Sedan skulle syster ha stationära datorn så jag fick sitta vid hennes bärbara för första gången i mitt liv. Tänk det du! Men den var jobbig! Det tog jättelång tid att öppna internet. Msn gick helt okej fast ibland såg jag inte vad folk skrev :S Skumt! Kenti, Stoff och jag bestämde att vi ska tågluffa till Märsta någon dag :D KUL! Jag har aldrig varit i Märsta xD Sedan hade jag och stof videosamtal och jag kom fram till att min syster har en mycket mycket bra webcam. Bättre än min kan man lugnt säga. Sedan ringde jag Lina och jag, Lina och Stoff snackade R3. Kulkul! Sedan sa Linas mamma att hon skulel lägga på så då lade alla på och jag spelade lite super mario xD Sedan åt jag kvällsmat med min syster. Kökslampan gick sönder HAHA! Okej inte kul som i kul men det var faktiskt kul D: och nu sitter jag här. Klockan är nu 00:25 och jag ska göra saken jag måste göra och sova sedan. Imorgon börjar jag 09:45 :D Farväl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0