Om man fick betalt för att sitta inne på msn så skulle jag vara rik nu

Har kommit hem från Ledarskolelägret nu då! Det var roligt :D men väldigt mycket för kort D: Hade gärna stannat minst hela helgen. Nu var vi bara där från 19:00 till 16:00. Inte ens 24 timmar. Det var kul sålänge det varade iallafall. Jag hamnade i lekgruppen xD och skulle bestämma vilka lekar vi skulle leka. Bättre lekgruppen än diskgruppen xD Stackars Sandra <3 HAHAAH! Nej men synd! Fast alla grupper var ju kul på något sätt iallafall. Diskgruppen behövde inte jobba så mycket och såna där diskmaskiner är ju kul :D Fast ändå jobbigt men ajaa ^^ Det var man ta om man blir ledare. Vi lekte iallafall en namnlek först. Alla kände ju inte varandra. Sedan tidningsleken (slå på varandra typ) och sedan blinkleken, någon byta-stol-grej, knuten, mördarleken och kanske något mer som jag glömde. Jaja, whatever. Det var iallafall roligt. Elin ääälskar lekar :D

Jag har alltid varit dålig på att anmäla mig till saker. Även denna gång. Man skulle ha anmält sig senast den 11 januari och kvällen innan lägret var skickade jag ett sms och frågade om jag kunde följa med. De sa att det gick men att jag skulle få sova på en extra säng. Det gick bra ändå tyckte jag. Jag fick ju följa med ändå liksom :D Jag sov inte på en extra säng xD Fast det var för att ingen vill sova överst i våningsängen. Jag förstår varför... xD Så fort man rörde sig lite gungade sängen jättemycket och jag trodde hela tiden att den skulle välta. Läskigt! Så jag sov inte så mycket under dom timmarna jag hade chans att sova. Marie, som sov under mig hade ännu värre D: Hon kunde inte sova när jag vände på mig hela tiden så hon sov knappt någonting D: Stackare! Det kanske var bra att lägret bara var en natt iallafall


Marika sover på bussen och Marie vågar knappt röra sig xD


Sörgården, stora huset. Ligger mellan Västerås och Köping


Isak 2 år <3


"Jag har bakat det själv"
HAHAHAAHAH :D


Clementine ville leka men ingen ville leka med henne


Sandra äter glass med varma hallon :D


!2 tesortet på 21 timmar
JAG DRACK ALLA :D


Kommentarer
Postat av: sandra

hhaha <3

2009-01-18 @ 17:06:11
URL: http://rapekitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0