Mitt immunförsvar är grymt bra

Immunförsvaret ÄR grymt bra men kan ju inte alltid hålla. Jag är sjuk! D: Fast inte sjuk som man brukar vara med ont i huvudet och halsen är spy och sådär. Jag är bara sjuk. Imorse när jag gick upp och duschade kände jag att något var fel. Kan inte beskriva hur. Jag hade ingen aptit heller, eller jag jättehungrig men kunde ändå inte äta typ, fast jag tvingade i mig en macka iallafall. Jag var ovanligt trött fast jag hade sovmorgon till 09:45 och det inte blev såååå sent igår. Jag hade en konstig känsla i magen, sådär som man känner när man är sjuk. Sket i det och åkte till skolan ändå men på vägen mådde jag skit. Jag åkte ändå hela vägen och gick in på lektionen men så fort jag gått inte kände jag att jag inte skulle klara hela dagen. Jag ville bara hem! Jag sjukanmälde mig på datorn och åkte hem. Sa inte ens något till läraren. Whatever.. hon skulle se på datorn sen ändå, jag åkte hem. Jag gick och lade mig och sov från 11 - 15. Det var skönt. Klockan 15 gick jag upp och åt en stooor måltid. Kan inte kalla det frukost eftersom jag redan ätit frukost, kanske frukost nummer två. Jag kokade ägg och te med MASSA honung eftersom jag hade ont i halsen när jag vaknade också. Blev jättemätt och gick och lade mig igen ^^

Jag läste lite ur engelska boken som man ska läsa (som jag förresten förstår väldigt bra) men sedan däckade jag igen. Hur trött kan man vara? Jag sov till sex, då maten var klar men jag var inte hungrig då (A) Jag kunde varken åka till Dungen eller träna med syster idag. Jag orkade inte åka till Dungen och man ska inte träna när man håller på/är sjuk så jag fick stanna hemma hur mycket jag än ville hitta på något. Jag typ kollade på tv med en sovande hamster på magen <3 som ligger så still med slutnar ögon och värmer mig med sin lilla lilla kropp. Åååh! Jag ÄLSKAR min hamster. Den är så sööt <33 Synd bara att den är så gammal D: man vet aldrig hur länge han orkar leva D: <333 men jag försöker att inte tänka på det.. njuta av stunden liksom.
Jag kan inte förstå hur man kan älska en hårboll SÅ MYCKET
!

  
  
  

Elin <3 Tusse


Kommentarer
Postat av: sandrus

omg va söööööt:D

2009-01-24 @ 00:30:09
URL: http://Http://remembersandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0