Min datorfria dag

Det funkade jättebra fram tills ungefär en halvtimme sen ^^ Det tycker jag att jag kan unna mig. En halvtimme på datorfria dagen är iallafall en början (A) fast jag hade faktiskt en ensam håltimme och då satt jag också vid datorn (A) men i skolan räknas ju inte. Sedan hade jag datakunskap förresten.. okej, men jag tycket ändå att jag varit ganska duktig iallafall. Man kan inte begära för mycket sådär på en gång (A) Istället för att sitta vid datorn spelade jag Guitar Hero. Inte precis min tanke med datorfria dagar. Skulle helst vara utan teknologi överhuvudtaget. Mobilen är för mycket begärt. Nåja, jag spelade Guitar Hero. Det var najs men jag blev så jävla sur! Det var en Battle och jag klarade den inte! Fast den var så lätt! På World tour ser man inte heller när man håller på att förlora! Jag klarade över 90% flera gånger. 94%, 95% och 96% två gånger! En gång fick jag 99%!!! Ofta man förlorar på typ näst sista tonen ._. Jag blev så sur att jag sprakade in tån i glasbordet och skrek av smärta D:

Skola idag då. Trevligt att vara tillbaka. Onödig dag dock. Bara massa betygssamtal och Dans och rythmik, där det också var betygsamtal, men vi gjorde iallafall andra saker också. Det är kul med Dans och rythmik. Man lär sig saker också. Mitt betygsamtal: Lätt på MVG nivå men jag ska tänka på att inte tänka så mycket :S Asså typ gå mer efter känsla sa dom sen. Sen hade jag mina håltimmar från 10:10 - 12:10 fast då käkade jag lunch också. Englska, inget betygssamtal men en massa gramatikövningar. Det var ganska kul faktiskt. Vi ska ha betygssamtalet imorgon. JAG HATAR ENGELSKA! Jag får en klump i magen före varje lektion D: Nåja.. Matematik, betygsamtal: G typ. Av de fyra inlämningsuppgifter vi haft denna termin (yes, bara fyra inlämningsuppgifter) var två av dom på G nivå och en på VG nivå och den sista har jag inte lämnat in (A) men läget är under kontroll 8) Matematik är inte heller precis mitt favoritämne.

Sedan hade vi datakunskap. Betygssamtal där med. VG nivå. Hon sade att jag skulle kunna skaffa ett MVG om jag ansträngde mig. Jag får se hur jag gör... powerpoint är så TRÅKIGT! Jag föredrar movie maker <3 OCH JAG FICK LOV AV SYSTER ATT LÅNA HENNES DATOR FÖR MINA FILMER!! *happyface* Funkar inte på vanliga datorn. Gammal sak DX Men jaa :D Nu är jag glad. Jag kommer ju kunna göra värsta coola filmerna nu med nya moviemaker versionen och en trevlig kamera :D Åååh! Jag älskar movie maker och jag älskar min syster <3 Nåja.. datakunskapen! Vi ska presentera någonting för läraren. Eller vi ska inte presentera utan bara maila en presentation. Ämnet är svårt bara. Och så ska jag göra någon hemtentagrej xD Spännande! Inte.. men jaja!

Mamma och pappa löser korsord (skräll), som gamla människor gör. Emma ser på Batman som jag också ville se men jag är en tonåring med stort sömnbehov. Nu ska jag sova och jag har sovmorgon imorgon. Kanonkul! (som Björn Gustafsson gör, annars är det inget roligt uttryck)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0