Jag har saker att göra varje dag på lovet


Min hamster Tusse är mannen i mitt liv <3

Idag träffade jag Åsa! Vi åkte till en slutstation på tåget och shoppade lite. Eller Åsa shoppade och jag var smakråd. Vi fikade och köpte tusen örhängen och ägde småungarna på guitarhero. Det var jättekul xD Vi stod bakom och tittade :D en typ elvaårig grabb spelade och han bah: "möta mig!?" Jag bah: "okej xD" typ och  vi spelade på kontroll.  Det gick ju bra för att vara första gången men ändå inte bra xD Jag blev väldigt utklassad och elvaåringen bah: "HAHAH SUCKER!" typ xD Jag bara skrattade. Sedan blev riktiga gitarren ledig! Jag spelade på HARD! Jag tror att han blev lite snopen xD

Det finns ett café där vi var som är så BRA! Nästan alltid tomt för det är lite hemligt xD och jätte billigt! Samtidigt välgörenhet för det är utveckligsstörda som har hand om det för att ha och göra på dagarna. Sedan skadar det inte precis att fikat är SÅÅÅÅ GOTT! Mums :D


MÖMS med kladdkaka och jag har chokladförbud


Vi köpte en Daimtårta till tågresan. Det var inte så gott efter en tag :p

Jag köpte tio pack örhängen för 98 kronor. Så onödigt egentligen. Jag har redan för många och är i stort sätt pank nu, men de var ju så fina och så billiga! Jag blev så kär! Åååh, jag borde sluta gå i affärer när jag inte behöver något. Jag vill ha hårfärg D: Jag ska tona mörkare. Är så trött på min hårfärg även om jag gillar den ändå. Tänk, jag var aldrig färgat håret! Det har alltid varit samma färg. Förutom slingat en gång.. men det är inte samma sak. Nu jävlar ska Magda tona mig (eller vad man säger) xD Hade tänkt ta det imorgon eftersom jag ska träffa Magda imorrn :D :D :D men är ju pank... fast jag älskar mina örhängen ändå (A)

När jag kom hem satte jag mig vid datorn på min datorfria dag. Bravo Elin! Men först spelade jag faktiskt GuitarHero, det nya World tour. Jag fattar inte så mycket. Jag såg på Mamma Mia med min familj :D Så mysigt! Filmen är söt! Vissa scener är så härliga <3 Man vill bara vara med xD Och nu är ju ABBAs låtar bra :D Lite mordernare och så fattar man sammanhang. Jag kunde texterna när jag var liten men förstod dem aldrig. Nu gör jag ju det! Det är ju bra texter.. Sedan ville mamma och pappa se Björn Gustafssons grej men det ville inte jag . Jag var trött och då fick inte dom se :O och dom såg den inte xD Ibland tar mina föräldrar mig för mycket på allvar. När jag sa att det fick se så bah: "Neej men det behövs inte". Man bah: "Okej... MAKT!" xD Så jag satte mig här istället... och nu ska jag ta och dricka te och äta varma mackor som min syster gjort iordning till mig. Nu fick jag hicka också. Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0