Jag har inte pratat med Lina på en månad D:

Jag hade datorfri dag igår. Det gick mycket bra. Jag lät bli all sorts teknologi utom musik (som jag ändå inte vill undvika). Det var inte så svårt faktiskt. Kanske för att min syster arbetar med någon tenta grej så att jag inte kan sitta där ändå.. jag plockade undan i mitt rum (igen) och insåg att jag behöver städa min garderob. Allt ligger huller-om-buller. Jag fixade mina naglar trodde egentligen att det var kör idag men det var det inte D: så jag följde med mamma på någon tantgympagrej. Det värsta var att det var jobbigt! Jag behöver verkligen träna. Min typ 55-åriga mamma klarade det bättre än mig. Det här var ju pinsamt! Jag har dock ingen träningsvärk idag. Kanske för att jag inte gjorde så mycket. Gjorde typ dom stegen man skulle göra tills det blev liiite jobbigt att maskade sen. Ingen ork, ingen energi, inget pepp.

När jag kom hem så tog jag ett lååångt bad. Det går bra att filosofera när bubblorna är på. Det känns så fridfullt på något sätt. Även fast det låter jättemycket D: Hade face mask och sådär. Smörjde in hela kroppen med kroppslotion så idag är jag len som en barnrumpa xD Jag åt bra kvällsmat och har typ blivit beroende av te! Har aldrig druckit mer än en kopp förut och det har räckt bra men igår drack jag tre på raken och skulle lätt kunnat ha slängt i mig en till fast jag orkade inte göra mer te. Jag sov sju timmar, och det brukar räcka. Jag vaknade sedan på morgonen och var inte så trött. Nu däremot på datakunskapen där jag diskret sitter och bloggar men egentligen ska göra en powerpointpresentation om "Mitt instrument" och det är precis före maten skulle jag kunna somna nu. Jag har verkligen stort sömnbehov. Jag orkar aldrig något längre. Känns som om min power börjar ta slut D:

Jag har haft matematik och idrott idag. Matten gick bra men jag blev inte klar med vår fjärde inlämningsuppgift som vi någonsin haft så på min nästa datafria dag gör jag matteuppgifter. På idrotten spelade vi badminton. Åååh! Vad kul det var! Vi hade fyra bollar i luften på sex pers xD Det gick faktiskt bra ett tag men sedan skjöt alla bort alla i panik typ xD Funderar på att börja spela badminton faktiskt! Fast det känns lite "Hej! Jag härmar Emil!" D: Eller kan man börja ändå? Jag vill faktiskt. Det verkar skitkul! Fast jag kan ju inga regler xD Det kanske är skitsvårt. Man dör ju inte av att prova eller hur!? Tror att de har badmintonklubbar i den stora idrottshallen nära där jag bor. Kanske borde ta en titt ?


Elin and the facemask, ser ut som ett lik som kan kolla in i kameran. 
Hade tänkt göra värsta minen men masken hade stelnat D:


Vad ska Elin göra på nästa datafria dag:
- Städa garderoben
- Inlämningsuppgiften i matte (som jag redan sagt)
- Kolla läget i stora idrottshallen
- Läsa en bok (möjligtvis den vi ska läsa i engelskan)
- Lära mig spela någon ny låt på piano kanske


Nu är lektionen slut och jag borde gå nu innan folk bli sura på att jag aldrig kommer. Jag är ju hungrig xD De andra också tydligen. Farväl <3

Kommentarer
Postat av: Lina

jag ska börja med badminton till hösten igen :D hade tnkt börja nu på våren, men jag tror att jag är för sent ute... :S jaja då kan vi juh spela tsm ^^ (förresten har jag utvecklats GRYMT mkt, så jag är fett ägande! :D ) hah



pusseli pusseli

2009-01-15 @ 19:17:10
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: Lina

btw.... piano är oxå tekniskt XD hhahaha skämt XD

2009-01-15 @ 19:18:26
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0