Jag är så stolt över mig själv

(Skriver efter tolv vilket innebär att det står 16e januari men det är den 15e egentligen)
Jag vaknade inte imorse. Inte när jag skulle iallafall. Jag hade sov morgon och ändå vaknade jag klockan nio istället för åtta som jag tänkt. Kvart över nio var jag ute ur huset. Otroligt va!? Och jag kom bara tio minuter sent. Jag skulle ha hunnit om jag inte precis hade missat en tunnelbana. Hade samtal i engelskan. Jag ligger på VG nivå. Det trodde jag faktiskt inte. Jag säger knappt något på engelska. Skönt att jag har chans på ett VG ändå :D Resten av dagen fram till lunch har jag redan berättat om.

Efter lunch hade jag samhälle och vi såg på en film som hette "Selena" typ. Handlar om musik. En anledning till varför jag älskar min skola = allt kretsar runt något estetiskt :D Vi såg inte klart filmen men ska göra det nästa samhällslektion. Sedan var det handledning då alla brukar dra efter närvaron tagits men jag satt lydigt kvar för att jag kände att jag behövde det. Har inte lämnat in en uppgift från vecka 48 D: Det är inte ens svår. Jag hann inte klart men jag är på god väg. Det var dock svårt att koncentrera sig när alla är så roliga. Sluta få mig att skratta XD Dessutom har jag gehörs-och-musikläraläxa till imorgon. Jag kommer att behöva ett piano ^^

Jag kom hem, jag zappade på tvn, jag somnade i soffan i en timme efter maten och vaknade punktigt och hyfsat pigg när jag skulle åka med min syster och träna. Det gick sååå mycket bättre idag än i måndags. Jag hade kraft och vilja och jag hade kul! Det är så det ska vara. Sedan åkte vi hem och jag var på strålande humör. Jag gjorde ägg till familjen. Det är jättebra att äta ägg efter att man tränat, säger min syster. Sedan såg vi på en film på tv som hette "Cake" och den var ju sådär typiskt underbar med "lyckliga i alla sina dagar" grej.. Jag älskar det! Jag hatar det! Ska inte gå in på det utan istället gå och lägga mig nu. Syster är klar i duschen och måste skriva på sin tenta. Imorgon åker jag på läger med Ledarskolan. Elin ska få lite merit xD Dessutom älskar jag folket :D Farväl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0