Jag älskar den redan

ALLA har sett Twilight förutom jag! Jag vill verkligen se den men jag har inte pengar och eftersom alla redan har sett den så har jag ingen att gå med D: Seriöst! Jag var ju bdblös på jullovet. 80 % hade laddat upp en bild på omslaget och skrivit "Jag såg twilight idag! Den var bäst!" JAG VILL OCKSÅ SE! Jag ska härmed kopiera en text från en slumpvis vald bdb (nej, inte slumpvis men ändå)
 "Jag har precis kommit hem från att ha sett filmen Twilight Den filmen, den var helt fucking sjuuuukt underbar!!!!Det går inte att förklara till en som inte sett den, det är fan den BÄSTA filmen jag någonsin sett!Alltså fan vad jag skulle döda för att få vara med om något sådant på riktigt, för herrejesus vad Edward är snygg och underbar. Det är helt jävla sjuukt! Jag kan helt enkelt inte  beskriva hur underbar den här filmen är, även om jag ville det. Så förfaaan, ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward! Ge mig en Edward!!!! Shit, man blir helt besatt ju! Nu ska jag läsa alla bökerna. Sen ska jag bli kändis, träffa Robert Pattinson, sen gifta mig med honom. Dör ju för honom nu! Fifan! Oh Lord, det hade verkligen varit en dröm det. Besatt var ordet, säger bara: SE DEN!!! Twilight, Robert Pattinson/ Edward Cullen<3"
JAG MÅSTE SE DEN! NU! Alla har sett den! Alla älskar den! Jag kommer att älska den! JAG VILL SE! JAG MÅSTE SE! NU! <333333333


Kommentarer
Postat av: Stoff

Så bra är den inte Elin, har typ sätt en del av den och jag tyckte att den var en stor besvikelse.

2009-01-08 @ 20:13:24
URL: http://mesmermind.blogg.se/
Postat av: Lina

ladda ner? XD

2009-01-09 @ 17:47:00
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: Magda

JA DU MÅSTE SE DEN! :D:D:D

2009-01-09 @ 18:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0