If you’re not the one then why does my hand fit yours this way?

Tjenare tjenare! Har varit på väg att blogga hur länge som helst nu. NU ska jag bannemej skriva då! Jag hann t.o.m. en tidigare buss imorse men fick springa till tunnelbanan för att hinna sen men jag hann ^^ och var i skolan tio minuter innan planerat. Det var ju trevligt! De var folk i skolan ändå :p Vissa hade haft en lektion före. Stackare. Ingen sovmorgon till 09:45 för dem, men det blev det för mig HAHA 8) Första lektionen var engelska. Min klass är lite konstig ibland. Jag hämtade mina skåpsaker före engelskan och gick dit själv. Jag var där kanske två minuter före vi började och det var helt tomt. Jag bah: "Fel rum?" men så kom läraren och öppnade. Det dröjde ett tag och kanske fem minuter senare började det droppa in folk xD Även fast de är i skolan i tid så spelar de gitarr istället och kommer sent. Är det bara för att jag går estet?

Vi fortsatte med massa gramatikövningspapper på engelskan. Jag hann klart och fick börja rätta. Oj... nej men det var faktiskt inte sååååå farligt xD Jag hann inte rätta klart för lektionen var slut. Det var inte för att jag hade så mycket fel! Det var faktiskt MÅNGA sidor att rätta. Så det så! Sedan var det svenska. Vi satt vid datorerna i rummet bredvid och väntade på vårt betygssamtal. Jag hann inte ens ha. Ännu en bortkastad lektion. Jag satt inne på bilddagboken och försökte komma igenom alla bilder från jullovet. Jag hann inte. Det tar fan tid. Mer tid än jag trott. Sedan var det lunch. Jag var absolut inte hungrig. Fortfarande proppmätt efter min stora frukost. Ville inte ens följa med till matsalen. Kände inte för det. Jag satte mig vid en dator för att kanske hinna med alla bilder nu, men nej tyvärr. Min syster ringde (det var inte något tyvärr) och sade att hon var i centrumet precis bredvid min skola. Jag sprang dit och snackade med henne ett tag. Hon hade äntligen köpt min julklapp. JAG FICK MITT EFTERLÄNGTADE SPLITTERNYA HEADSET <3 Som jag har längtat. Nu kan jag lyssna på musik med BÅDA öronen :D Det känns underbart <3 Tack så mycket sis.

Vi hoppade runt lite och syster skulle köpa tomma cdskivor. Hon ska bränna över musik på dom? Asså är det olagligt eller inte? "Jag vet inte hur jag ska förmulera mig, så vad kan man använda dessa cd-skivor till?" Höhö.. men ifall det vore olagligt skulle man ju inte kunna sälja cd-skivorna. Man kanske kan göra lagliga saker också. Så måste det ju vara. Jag gick tillbaka från lunchrasten och hann prata bort lite tid innan nästa lektion började. Vi hade samhälle. Samma sak där. Förgäves väntan på sitt ämnessamtal. Jag hann inte den här gången heller. Nu har alla börjat lära sig att man ska ha samtalet så fort som möjligt kanske. Jag vill egentligen inte ha mitt samtal i samhälle. Usch! Jag ligger efter. Hur kan man egentligen ligga efter i den slappa skola jag går i? Jag är knappast den enda heller. Jag måste göra en motion. Det är jättesvårt! Jag är helt fast! D:

Sedan var det handledning. Ta närvaro och gå hem, ungefär. Jag gick hem. Jag orkade inget. Kanske för att jag inte åt lunch? Vem vet. Jag gick iallafall hem och åt mellanmål. Mums! Sedan satte jag mig här D: Jag skulle ha tagit en promenad och städat och en massa andra bra saker. Gjorde jag det? NEJ D: Jävla dator. Jag hatar dig. Jag älskar dig. Fatta vad lost jag skulle vara utan!? Jag skulle visserligen kanske slippa fyrkantiga ögon få lite motion men jag skulle missa en hel del. Internet är mitt liv! Kanske att jag skulle ha ett bättre liv utan internet? Det tåls att fundera på.

Jag gjorde väl inte så mycket mer än satt här. Lyssnade på musik i mitt nya headset! Tittade klart på allas bilddagböcker. Yaay! Fast folk ladda ju upp igen och igen och igen! Jobbigt D: Jag ska bannemej sluta med bdb. Jag SKA! men man missar ju så mycket. Det är ju en helt annan värld. Man missar en massa har jag märkt, men jag ska sluta ladda upp bilder iallafall och bara titta på andras. Bloggen känns mycket bättre :D Dags att avsluta och sussa, farväl <3


Kommentarer
Postat av: Lina

men bajs XD hahahah man kan juh KÖPA musik på internet smart XD hahah sen bränner man ner det på en cd skiva ^^ sen så kan de användas till att ha bilder på... och man kan ha viktiga document... hahah så nu när du har fått en snabb kurs i... cd skivor? O.o... så kan jag känna mig någorlunda säker på att du har en bra förklaring när polisen kommer :D

2009-01-09 @ 17:45:07
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: Stoff

Männsika, var glad på bilderna XD

2009-01-09 @ 21:14:49
URL: http://mesmermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0