Ett nytt och spännande år

2008 har härmed förvandlats till 2009. Ja, ni vet ju hur det är. Ingenting försvinner, bara omvandlas. Det vet ju alla över årskurs sex.. eller årskurs sju åtminstone. Men egentligen? Vad är det som är så nytt? Bara en ny siffra. En enda. Att 31 december blir 1 januari är lite coolare iallafall :D På en klockslag är året slut. Vilken viktig sekund. Kanske inte viktigare än någon annan men måste ju vara vår tidszons mest omtalade sekund då. Undrar hur många gånger jag kommer att skriva 2008 innan jag vänjer mig. Det här med nyårslöften är ju ändå lite knäppt egentligen. Det behövs väl inget nytt år för att folk ska börja hålla årslöften. Man kan börja när man vill. Trots det har jag ändå några nyårslöften. Det är ju alltid bra. Jag tar dem dock inte så seriöst men jag ska försöka börja med det ändå.

Godis bara en gång i veckan
Det godiset är choklad
Övrigt godis bör undvikas

Minst två datorfria dagar i veckan
En gång i månaden är dessa två dagar en helg
Missar jag mina datorfria dagar får veckan efter istället fyra dagar datorfritt

Träna med syrmin så ofta jag kan följa med
Hon brukar träna måndag och torsdag men det är de dagar jag är upptagen. Jag ska ändå försöka offra några Dungenbesök då och då.
 
Sluta småäta hela tiden
Om jag är hungrig så äter jag på en gång istället tills jag blir mätt. Hur jävla svårt kan det vara egentligen !? Tydligen väldigt...

Dissa bilddagboken och helt övergå til bloggen
Det känns mer rätt men är ett stort steg för mig

Lära mig minst fem låtar på gitarr
Lite plock, ackord och komp
Jag är fortfarande sämst men jag ska lära mig och framför allt öva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0