En typisk helgdag

Vaknade först 08:45 av att min klocka var inställd på något alarm :S Skumt men jag tror faktiskt att jag ställt det själv. Eller egentligen vaknade jag inte 08:45 men alarmet stod på den tiden. Jag vaknade av alarmet klockan 09:25 (A) då reagerade jag på att något störde min sömn xD Jag stängde av alarmet och somnade om. Pappa kom in och väckte mig klockan två och sade att vi skulle få främmande snart. Jag somnade om igen. Klockan halv tre kom mamma in och väckte mig. Drog upp rullgardinen och sådär. Då drog jag mig i kanske en kvart och sen gick jag upp och bäddade sängen (för en gångs skull) och plockade undan, men det var ganska städat ändå och så putsade jag spegeln för jag såg att det behövdes. Först efter att jag putsat spegeln så såg jag vilken cool morgonfrilla jag hade xD så jag skrattade gott åt mig själv ett tag.

Jag åt frukost som mamma gjorde och blablabla, spelade lite guitar hero och sedan kom våra gäster. Min farbror med familj. Jag och min kusin Pernilla spelade lite guitar hero. Hon fick också World Tour i julklapp! Sedan käkade vi middag och invigde mitt ABBAsingstar. Först sjöng jag och Pernilla. Sedan åkte hon hem så mamma kom och ville sjunga. HAHA! Även fast hon är uppväxt med ABBA kan hon inte texterna xD och sedan fick vi min pappa att sjunga! Det är coolt! Han bah: "Jag kan ju inte texten" och vi bah: "men man kan nynna!". Det tog tre låtar för honom att fatta det HAHA! Sedan hade syster skrivit klart på datorn så hon kom och joinade. Vi gjorde värsta showen asså! Så grymma vi var! Synd bara att vi sjöng så högt. Jag fick ont i halsen. Först sånglektionen imorgon. Ajaj! men SOM JAG HAR LÄNGTAT! Jag älskar låten. "Have you ever seen the rain"

Det var väl typ min dag. Den har varit skön. Jag har tagit det lugnt och sådär. Perfekt laddning för morgondagen. Skola igen. Jag längtar faktiskt! Farväl <3

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAH tack :D <3

abba singstar äger :D

2009-01-12 @ 10:17:57
URL: http://rapekitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0