Det har varit en humörssvängande dag

Jag borde verkligen sova men jag bloggar istället. Palla sova! Nej! Eller jo, men neej. Jag ska blogga. Jag köpte ju present igår skrev jag. Köpte den till Elli för skitungen fyllde ju år i torsdags. Idag var det överraskningsfest för sötgrisen. Ville inte skriva något om det igår för tänk om hon hade läst. Inte så stor risk men ändå. Bäst att vara på den säkra sidan. Hursomhelst, jag vaknade tre fast jag satt klockan på tolv. Lyckat! Men jag hann jättebra ändå. Bussen gick kvart i sex. Jag gjorde mig iordning och slog in paketen mycket vackert... eller försökte iallafall. Vi har sämsta inslagspappret på den här gatan. Jag är inte heller precis den bästa inslagaren heller... men jag tycker ändå att jag gjorde det bästa av situationen. Jag åt en bra frukost även denna dag. Tre dagar i rad är inte dåligt!


Ett par örhängen, ett kort, doftljus och en tablettask Detta är en pankmånad

Jag åkte buss. Jag gick lååångt men det var okej. Promenad är bra och det var inga människor runt så jag kunde sjunga hur högt jag ville. Najs! Elli såg ut som hon sett en monster när jag klev in genom dörren. "Neeeeej! Vad elaka ni är! Ni får inte chocka mig såhär!" Jag tror ändå att hon blev lite glad. Har inte träffat henne sedan skolavslutningen i nian. Det var ett tag sen. Hon grät, vi kramades. SÖT!


En aning oberedda? Viktor, Elli (som pillar på sina bröst) och Jonas


Böghög! Sju pers på Elli och Jonas


Lovisa, Elli och Åsa snackar "rulla slang" Höhö


Sötaste och den näst mest djävulska katten i världen Tingeling, Plinga <3

Vi åt tacos, åt chips och drack cola (iallafall jag) och drog dåliga skämt från klockan sju till klockan tolv. Jag har skrattat mycket. Det tar på krafterna. De bäddade och grejade för alla sov kvar utom jag och Åsa. Hade redan besällt skjuts hem av min mammi. Det ångrar jag inte. Skulle inte ha orkat. Dessutom skulle vi inte ha fått plats i Ellis lilla lilla hus xD Mamma hämtade mig klockan tolv som planerat och skjutade oplanerat hem Åsis också. Tänk att hon skjutsar ibland även fast jag fick pluskort! Tror faktiskt inte att hon vill att jag ska åka till ghettot mitt i natten heller. Tur det! Nattbuss är inte min grej.. Mamma skjutsade hem mig och jag drack julmust och sedan hoppade jag runt lite. Tog ut introt på "Wherever you are" och fick en framträdandesidé som jag måste testa någon gång. Blablabla... JAG MÅSTE VERKLIGEN SOVA och Lina också:

Lina säger (03:59):

nu har jag borstat mina

Lina säger (04:00):

också har jag kissat...

Lina säger (04:00):

jag trodde seriöst att jag skulle kissa på mig när jag råkade borsta tänderna innan jag kissade...

Lina säger (04:00):

det var läskit...

Lina säger (04:00):

den så torkade jag mig...

Lina säger (04:00):

sen så öppnade jag dörren och gick tillbaka hit...

Lina säger (04:01):

sen så satte jag mig här...

Lina säger (04:01):

sen så skrev jag:

Lina säger (04:01):

nu har jag borstat mina

Lina säger (04:01):

också har jag kissat

Lina säger (04:01):

jag trodde seriöst att jag sku..

P ä L i N säger (04:01):

jaja jag fattar

Lina säger (04:01):

nu blev det jobbit...

Lina säger (04:01):

HEJ

Lina säger (04:02):

hej på dig min bror

P ä L i N säger (04:02):

GÅ OCH LÄGG DIG

Lina säger (04:02):

okej

Jaja, jag ska sova nu iallafall. God natt sov gott! Vakna torrt! Det är en dag imorgon också. Då får jag kusinbesök (för att ta igen min jättetrötta dag typ) och då måste jag städa lite. Farväl <3


Kommentarer
Postat av: Åsa

hahahah, faan vad kul det var xD

bortsett från att viktor nästan satte sig på mitt huvud när det var "böghög" x'D

haha, men rulla slang var ju bäst och alla andra grejer som ni misstolka :'D

2009-01-11 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0