Damn right, I'm good in bed. I can sleep for hours!

Igår var hemskt. Det var tur att jag gick hem. Jag kunde knappt se något på tunnelbanan. Allt var helt suddigt. Det var ingen buss som gick på över en kvart så jag gick hem. Det var snö, det var kallt och det kändes som om jag aldrig skulle komma hem, men jag kom hem iallafall :p Jag gick och lade mig. Sedan vaknade jag runt fem och pappa gjorde potatis-och purjolökssoppasoppa till mig. Mums! Sedan gick jag och lade mig igen. När jag vaknade sedan och skulle på toa så ramlade jag! Omg! Eller jag hade varit på toa och skulle precis gå ut men jag reste mig kanske för snabbt och blev och yr ramlade. Det gjorde inte så ont men jag blev väldigt chockad. Jag drack lite te och åt äckligt grovt bröd som smakade gott. Sedan gick jag och lade mig för kvällen runt klockan tio. Jag vaknade klockan tolv på morgonen sedan. Jag har sovit mer den här tjugofyratimmarsperioden än jag varit vaken. Mycket mer har jag sovit. Igår hade jag 39 graders feber men jag känner nu att den har gått ned. Jag kunde inte heller prata igår. Mamma trodde att det var halsfluss först men eftersom jag kan prata nu så tror jag inte det. Nu ska jag äta min frukost som troligtvis kommer bestå av några varma koppar te och grovt bröd med leverpastej på. Hoppas att alla andra håller sig friska iallafall. Farväl <3


Gammal bild som jag redigerade p.g.a. bildbrist

Kommentarer
Postat av: sandra

buu, stackars :( hoppas du blir bättre och kommer nästa torsdag iallafall? :)



och jaa, christoph är en pudding ;D

2009-01-30 @ 21:33:44
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0