Jag återhämtar mig snabbt



Idag är jag frisk igen. Jag hostar bara lite men whatever! Alla hostar! Det är sjuka tider. Synd bara att det inte blev någon tågluffning denna helg. Det blev att åka till bror som bjöd på middag istället. Vi såg på en film på en platt tv som hette typ Transformer eller Transformation or something like that. Han skulle ha inflyttningsfest på kvällen för "de vuxna barnen". Jag räknas inte som ett vuxet barn. Det kommer jag bannemej aldrig att räknas som.. eller när jag är vuxet barn är mina syskon gamla. Så går det när det skiljer så många år. Iallafall så träffade vi sambon Caritas mamma, syster och halvbror för första gången. De verkade trevliga! Bra att få en bra start från början om man kanske ska dras med varandra hela livet :p Jag tycker bara det är så hemskt när man hör två personer som inte känner varandra försöka hacka sig fram på ett samtal.. lols. Jag sade dock inte så mycket. Jag skivade potatis.

Vi kollade på mamma på youtube och lyssnade på bandit. De andra spelade ett chockspel med elektriska stötar. Jag klarar inte sådan sedan en sommar då jag tog på ett stägnsel som skulle stänga in stora men mysiga kossor hos min mammas moster *rysning*. Aldrig igen.. inte ens en liten stöt. ALDRIG! eller ja.. det är svårt att undvika men jag skulle aldrig ge mig själv en elektrisk stöt frivillig. ALDRIG! Vi fick förrätt, toast med skagen, och typ mat xD Potatisgratäng och något kött som kanske var lamm, eller så skojade de med mig. Man vet aldrig med bror.. Det var mumsigt iallafall! Mycket gott tilltugg och olika sorters chips jag inte ätit på flera flera år. När de började lyssna på A-teens åkte vi hem...




Ser ut lite grann som en inredningstidning, inte sant !?


Kommentarer
Postat av: sandra

oh ja älskar a-teens :D lyssnade faktiskt på dom för en minut sen :p

2009-02-01 @ 23:16:27
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0