Alla mina lektioner i sång är på måndagen

Ingen gillar väl måndagar speciellt mycket. Jag gör det :D Alla roliga lektioner är på måndagar. Jag gillar ALLA lektioner. För det första börjar jag 09:40. Härligt! Då har jag handledning = ta närvaro och sitta och prata typ. Idag såg vi klart en film. Inte så jobbigt precis. Sedan har vi basgruppsmöte. Alla är så roliga HAHA! Allas knäppa idéer och konstiga förslag. Dessutom är det roliga uppgifter vi får. Nu ska vi turnera runt i Sverige med en rockinspererad cirkus med inslag av coverdansdand. Vi ska åka till Kiruna, Trosa, Sveg, IKEA, Piteå, Fittja, Värmland, Täby och Sätra HAHA! Massa fler men jag kommer inte ihåg. Det spelar egentligen ingen roll heller ^^

Iallafall är det sedan lunch och sedan ensemble. Det är verkligen kul. JAG ÄLSKAR ENSEMBLE! Jag ryser varje gång. Det känns så häftig att få sjunga till ett band som kompar. Känns som om dom spelar bara för mig HAHA! Fast det gör dom ju inte... men DET KÄNNS så! Dessutom gör de ju inget att vi spelar en bra låt. "The Clash - Should I Stay Or Should I Go". FETT BRA LÅT! Jag älskar den. Sedan enades vi om att vi vill spela "Dancing In The Moonlight" också. Det ska bli SÅ KUL! *mungipor uppdragna till öronen* Sedan hade jag min älskade sånglektion! Det är ju så kul det också. Jag sjunger fett bra låtar nu!  "Have you ever seen the rain", "Don't look back in anger" och "Spinning wheel". Toppenlåtar och jag ÄLSKAR att sjunga dem :D Vi jobbar pratröst/bröströst nu. Snart går vi över till musikal. Det ska också bli spännande ^^

Idag var mitt schema lite skumt. Det stod att jag skulle ha extra engelska D: så jag fick börja en timme tidigare :O Fast jag visste inte om jag skulle dit eller inte för det stod ju på mitt individuella schema men läraren hade inte pratat något med mig. Hon skulle ha pratat med alla som behövde men jag tänkte att hon kanske hade glömt mig så jag åkte till skolan och var där en timme innan planerat. När jag kommer dit behövde jag egentligen inte vara där D: Kunde ha sovit istället :O så jag blev lite sur men sedan insåg jag att jag hade en lite rest jag inte gjort i engelska och gjorde den. Inga sura miner. Elin har nu ingen engelskarest :D fast det finns ju fler rester... kan inte förstå hur man kan få rester i min skola som är så slapp D: Helt sjukt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Värmland ?! HEJ XD kom till min skola ffs XD hahaha

önskemål från Elin till Skolledningen hahah sen så får du träffa hela min klass om du gör det oxå XD ahha



puss på dig för att du kommer och sjunger på min skola! :D :*

2009-01-19 @ 20:23:46
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0