Vad hann jag med nu då?

I början var veckan skrev jag vad jag skulle göra i veckan. Tänkte bara säga vad jag hann/lyckas med. Egentligen har jag söndagen på mig också men jag tror knappast att det blir så mycket gjort då.

Att göra:

- Komma i tid till varje lektion, även de på morgonen
Jag lyckades med alla utom fredagen

- Göra klart alla mina rester
Inte alla men många :)

- Jag ska presetera mycket bra på alla karaktärsämneslektioner också, som man ibland kan ta lite oseriöst men inte denna vecka
Det tycker jag att jag lyckats bra med, fast pianon var inställd så jag fick aldrig chansen där

- Jag ska hinna träna på torsdag OCH hinna till Dungen
Jag hann inte träna, men jag pluggade istället så det var för en bra sak

- Jag ska inte småätat något i veckan (vilket jag redan bröt idag, måndag, men jag får fortsätta kämpa)

Det gick skit. Glömde nog bort att jag hade den här punkten, men till en tröst lät jag bli att köpa Geisha när jag hade värsta chansen
- Jag ska städa mitt rum ordentligt

YES! Något jag verkligen lyckats med. I fredags städade jag hela mitt rum ordentligare än någonsin skulle jag tro.
- Köpa present till pappa

Jajamen, och det är väldigt svårt faktiskt. Dessutom skrev han ingen önskelista
- Ladda ned alla Star for lifelåtarna och skriva ut noter
Tyvärr inte, men jag har ju söndagen på mig (A)


Resterna:
[ ] Muntlig presentation av retorisk dikt i svenska
[x] Skriva ett mejl om Charlotte Löwensköld-teaterns scenografi i svenska
[ ] Skriva Version 2 av min novell i svenska
[ ] Göra hemuppgift 10 - 20 på uppgiftsbladet Geometri i matematik
[x] Examinationsuppgift "Turnébussen" i Matematik och Datakunskap
[x] Läsa ut engelskaboken "Ways to live forever"
[x] Skriva en "reading log" om boken
[x] Rita en "poster" om boken
[x] Ha ett boksamtal om boken XD
[x] Skriva en "Wordlist" med ord från boken "Ways to live forever", filmen "Control" och ngt mer
[ ] Skriva ett "Cover letter"
[ ] Skriva en motion enligt mall i samhällskunskap
[ ] Svara på frågor om riksbanken i samhällskunskap
[/] Göra examinationsarbetet i samhällkunskap
[x] Svara på en jobbig enkät
[x] Lära mig spela ackorden med rätt baston på piano i låten "Morning has broken"
[x] Träna på "HEEEJ" och "VINIVINI" XD
[x] Träna på låten "Cry me a river" (inte justin timblelakes)


Kommentarer
Postat av: sandra

taack :) du också! :D

2009-02-22 @ 00:23:10
URL: http://Http://remembersandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0