Lars Winnerbäcks texter är guldvärda <3

Jag orkar inte skriva om dagen egentligen så jag gjorde en liten cpmall till mig själv...

Dagens datum: 10 februari 2009
Dagens humör: Seg och trög
Dagens låt: Ain't misbehavin'
Dagens upptäckt: Om man tar tag i saker blir de faktiskt gjorda
Dagens humor: Idrottens misslyckade tävlingar xD
Dagens höjdpunkt: När jag insåg att jag inte hade någon piano idag
Dagens middag: Makaroner och korvis
Dagens motion: Skolan idrott bara
Dagens bottennapp: Mammas och mitt bråk
Dagens onödiga vetande: Mitt hår är fail
Dagens klädsel: Jeans, randigt linne och grå tröja. En rosa och en grå strumpa
Dagens favorit: Ann-mari
Dagens sötnos: Lina ofc
Dagens skandal: Jag fick ta en spruta
Dagens stolthet: Jag har gjort klart två läxor idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0