Jag är en dålig dotter

Pappa har ont i ryggen. Jag hade lovat pappa att damsuga före mina mostrar och min mormor kom hem till oss. När jag vaknade hade han redan gjort det. Han tyckte väl att det tog för lång tid. Jag skulle ju damsuga! Pappa får ju bara mer ont i ryggen. För att gottgöra så städade jag iallafall toaletterna. Eww.. men det är faktiskt inte så farligt. Inte som i Taizé XD Till och med före jag åt frukost städade jag.. så jag kanske inte är en dålig dotter trots allt. Jag gör mitt bästa! Pappa gör också sitt bästa. Alla göra sitt bästa. Tänk så underbart!

Jag såg High school musical 3 innan jag somnade igår. Den var bättre än väntat. Bättre än tvåan. Kanske tillochmed bättre än ettan, fast jag tycker alla filmer är bra innan jag ska somna. Fast kanske inte dom dåliga (A) Nu ska jag klappa i takt med Lina en stund och sedan ska jag hälsa på våra gäster som precis kom :D Vet inte om jag bloggar så mycket i helgen. Jag ska visa mormor att jag kan vara utan datorn XDXDXDXD Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: sandraa

HAHAHAHAHAH :D aw <3

det är tyvär en privat show för massor med gamlingar i ett hus. folk får inte komma och titta :(:(:(

2009-02-28 @ 00:01:19
URL: http://Http://remembersandra.blogg.se
Postat av: Lina Lundin

klapp klapp klapp tar din näsa :O OMG! X''D hahahah hälsa min biAtch så mkt :D

2009-02-28 @ 11:32:07
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0