Jag älskar att säga Hej!



Elin och Lina citat emellanåt.

---
Elin: Jag hatar ordet normal!
Lina: Och jag hatar broccoli...
---
Elin: Hur stavar man broccoli?
Lina: Bri..
---

HEJ! Jag ska ha hunnit skicka en novell om drömmar till min svenskalärare före klockan 22:00 idag. Jag har inte ens börjat! Jag behöver verkligen den där novellen men jag klarar inte det här under press. Jag har iallafall gjort två läxor till idag. Det går ju frammåt det här. Pappa har satt på nya trösklar i hela huset så jag snubblar så fort jag går in eller ut genom ett rum.

---
Elin: Vad ska man ha för drömmar då? Vad har du för dröm?
Lina: *raaaaap*
---

Jag drömmer om att kunna skriva lika bra som någon som skriver bra D: Jag kunde skriva bra en gång i tiden. När jag gick i fyran och femman. Nu tror jag att jag har för höga krav på mig själv och när jag har höga krav blir det inget att ha. Allt blir fel. Jag måste skriva bara från ingenstans. Det är då det går bra, men nu kan jag inte det för att jag koncentrerar mig. Imorgon är det idrottsdag och jag och Miranda ska boxas. Coolish. Idag gick jag upp klockan 11 får att jag hade två timmar håltimme på morgonen och försov mig (typ) på första lektionen. Det var underbart!

Två minuter tills min novell ska vara inlämnad..

Kommentarer
Postat av: Lina

nu kommer den! raaaaaaaaaaaaaaap hahahahahaha



(8) ka linka ka linka ka linka k lej, alla stärnorna på himmlen dom lyser för dig. (8)

2009-02-11 @ 22:02:12
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: sandra

hej :D

2009-02-12 @ 11:37:14
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0