Det kanske inte är meningen att jag ska se Twilight

Idag var det kördag! Min kör träffades där vi brukar träffas på måndagar fast nu denna lördag från 10-16. Det var trevligt men mycket svårt att komma upp på morgonen. Jag kom nästan försent men bara nästan (A) Vi gjorde massor med dramaövningar XD Spännande, fast lite läskigt. Vi lekte ful gubbe och våp. Det var kul! Vi åt lunch. Jag åt mackor. Inte speciellt kreativ lunch men jag blev mätt så det dög. Sedan sjöng vi såklart också. Det är underbart! Klockan tre skulle det bli addition för alla som ville ha roller men jag var inte så pepp så jag och Magdalena skulle hem en timme tidigare. Självklart var inte mina päron hemma som de skulle vara så vi fick gå hem. Jag hade inga nycklar heller men jag bjöd in mig själv till Magdalena. Vi såg Twilight! OMG! Jag vågade titta XD Kändes läskigt förut eftersom jag hade så höga förväntningar. Dock såg vi inte hela, men den verkar sååååååå bra. Vi bestämde spontant att vi skulle se den på bio ikväll så vi kollade biljetter och bussar och allt och bakade till och med kakor som vi kunde ha på bion istället för att slösa våra värdefulla pengar på godis. Vi gick till busshållsplatsen 20 minuter innan för att verkligen hinna. Känns som att det låter uppenbart att något dåligt ska hända..

Det var helt sjukt konstigt och dumt men vi tog fel buss. Den första bussen var rätt. Vi tog den till Masmo och skulle byta till en annan buss sedan. Vi skulle ha gått över vägen, men vi stod kvar. Vi tog bussen som gick åt fel håll. Typiskt oss! Klassiskt fel! Dessutom insåg vi inte det förrän vi var på slutstationen. Det var tragiskt! Det var hemskt! Jag skrattade. Mest i förtvivlan kanske. Filmen började 21:25. Nästa buss tillbaka gick 21:33 typ. Det var hopplöst. Det var bara att åka hem igen då. Då behövde vi bara ta en buss. Vår buss gick 21:40. Det var jobbiga 40 minuter. Det var kallt. Jag tröståt upp våra kakor. Jag skulle ha druckit också men jag var kissnödig XD Sedan åkte vi väl hem. Vi försökte prata om något annat än filmen. Vi pratade hellre om läxor så det typ strävade vi efter. Det gick ganska bra faktiskt. Det är lätt att prata bort tid med Magdalena. Även fast vi är sorgsna

Imorgon ska jag åka skridskor med syster på morgonen. Jag har inte åkt skridskor på fem år typ. På riktigt! Vi får se hur det går.. Vi hittade ett par random skridskor i min storlek utan etnicitet på typ vinden eller vad man ska kalla det. Tänker inte berätta  storleken. Pinsamt! Sedan ska jag antingen sova eller studera. Det beror på hur jag mår typ. Om jag ska plugga ska jag plugga med Magdalena. Inte för att vi har samma läxor men det kanske funkar bra att plugga med någon annan ändå. Att plugga själv hemma går inte för mig. Det finns en dator men internet på. Det kan leda till mycket, utan att ha det minsta med skolan att göra. På kvällen kanske vi ska göra ett försök att se Twilight på bio igen. Underbart! Om det inte går då, och vi verkligen försöker vill någon där uppe inte att jag ska se Twilight! Det vore tragiskt. Jag tänker ändå se den! Någon gång i framtiden. Undrar om den ens går imorgon *fundera*

Det var så fuktigt ute att det var omöjligt att ta bra bilder


Det vanligaste brottet ungdomar gör är att slå sönder busskurer. Inte förvånad att det händer i ghettot


Söt Magdalena med gumistävlar och samevantar :D <3


Jag och min dricka

Märkte att jag hade väldigt skumma formuleringar i detta inlägg men jag orkar inte ens göra något åt det. Jag ska nu sova tror jag. Vågar inte logga in på msn. Då brukar jag vara fast till klockan tre. Natti natti

Kommentarer
Postat av: sandra

wiig twilight :D hoppas du ser den :)

2009-02-08 @ 23:55:35
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0