And every time that I tell you I don't care, I lie


Nu är det alla hjärtans dag, men whatever! Jag bryr mig inte

Min syster fyller år idag! Jag har bästa presenten :D som ni får höra mer om imorgon.. eller efter att jag har sovit och sedan vaknat *tummen upp* Jag ska dessutom på folkdans imorgon xD Spännande! Bra att jag tänker på annat.

Mina februaridagar framöver består av mycket tårta, många grattis sms och det kan bli en aning dyrt.
Fast jag köper inte till alla:
14e februari Grattis syster
16e februari Grattis Patrik
17e februari Grattis pappa
18e februari Grattis bror
19e februari Grattis faster
22a februari Grattis Linus
24e februari Grattis morbror

Underbart va? Ser fram emot pappas och bror present :D:D:D:D Berättar efter dessa datum ifall någon skulle läsa. Inte för att det skulle hända men jag vill vara på den säkra sidan (A) Idag är det alla hjärtans dag och jag bryr mig inte. Nu ska jag sova. Natti natti

(`v´)
`v´

Kommentarer
Postat av: sandra

tack så mycket :D



haha alla hjärtans dag är såå överskattat

2009-02-14 @ 17:54:12
URL: http://Http://remembersandra.blogg.se
Postat av: clementine

du är så söt<3

2009-02-15 @ 16:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0