Allt känns bra nu

Igår kväll var hemskt. Jag var helt deperimerad. Jag var ensam hemma. Mysigt, tänkte jag, men nej. Allt blev fel tyckte jag men nu kan jag inte komma ihåg något egentligen. Eller jo, jag tränade på min sång. Det gick skit! Bröströst i höga toner är inte min grej. Det är ju bajssvårt! Jag kommer aldrig att lära mig. Tänkte jag igår asså... men äsch! Det kommer. Jag måste öva. Whatever.. jag skrev ett deperimerande inlägg igår och så loggades jag ut helt plötsligt utan att jag gjorde något. Då blev jag sur. Sedan tänkte jag att det var lika bra. Varför ladda upp ett deperimerande inlägg? Eller jo, för att skriva av sig men man pallar ju knappast skriva om. Nu sitter jag i skolan med trevligt sällskap och har checkpointdag. Då ska man göra alla sina rester. Jag är nästan klar med allt nu. Jag har bara ett matteblad och all samhälle kvar. All samhälle är dock mycket samhälle men det spelar ingen roll. Jag är ändå stolt. Det kommer att bli en bra dag idag tror jag. Min faster och Maria fyller år. Dessutom fyller Björn Gustafsson 23 år (tror jag). Det kan ju knappast vara något negativt :D

Jag satt uppe sent igår och gjorde klart min reading log som jag redovisade idag (berättar om det senare). Idag vaknade jag av en slump en halvtimme innan bussen gick. Jag visste att klockorna hade ringt men tänkte inte på det. Tur för mig att jag vaknade. Jag vaknade dessutom lycklig. Det var soligt och mysigt och jag var utvilad. Jag hann med bussen och kom i tid till mitt engelska boksamtal. Egentligen kom jag inte i tid men läraren var sen (A) JAG FICK VG+!!!!! FATTA! I ENGELSKA! Helt sjukt! Jag är överlycklig! Jag skuttade ut därifrån sen. Jag har gjort examinationer och wordlists. Nu hittade jag en rolig enkät som jag ska göra (jaa, det är skolarbete). Sedan tror jag att jag ska åka hem, eller så stannar jag och gör klart samhälle också. Vi får se hur jag gör. Jag borde äta något men mina mackor ligger i skåpet. Då förlorar jag min dator som är så exklusiv. DAMN... jaja :D

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha, VEM visste att Björn Gustavsson fyllde idag? :P jag är trött.. HA HA HA HAAA, sa Egon och gick och la sig =)

2009-02-20 @ 19:42:26
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0