Jag skulle ha köpt skivan för längesen

Igår köpte jag en ny Switchfootskiva som låg och väntade på mig =D=D<3 Det är typ deras nyaste! Awsm. Jag köpte även Taylor Swifts skiva Fearless som kom ut för länge sen. Jag skulle ha köpt den för länge sen. När jag satte på den igår kväll när jag kom hem blev jag alldeles lycklig! Alldeles överväldigad. Så jäääävla braaa! Alla låtar var ju helt awsm! Låten jag fastnade mest för när jag lyssnade igenom skivan var "You belong with me". Det blev det lite extra lyssningar på liksom. Idag kollade jag videon. AAAAAAAAAAAAAAAAW! SÅ JEAVLA CUTE!

Dock var dock inte den bästa videoversionen som gick att ladda upp. Den bästa är här: http://www.youtube.com/watch?v=MKm-jt7-kHw. Den här är efter men man fattar liksom det puttinuttiga i den ändå.

You Belong With Me - Taylor Swift

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Toylor ÄR bra! =D

2009-12-31 @ 00:09:05
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0