http://myspace.com/annajohnsonmusic

För ganska länge sedan ändå så upptäckte jag Anna Johnson på youtube. Hon skriver så jävla bra låtar och framför dom så underbart bra! Det är konstigt att jag inte har skrivit så mycket om henne här på bloggen. Hon förtjänar verkligen ett inlägg här. Kanske tio tillochmed.

Jag grät första gången jag hörde den här och läste texten.. XD Mamma är skitrött på den här låten. Hon hatar den typ HAHA! Varje gång jag spelar den hör jag någon som skriker "NEEEEJ!" XD Kanske lite sönderlyssnad? Versionen på hennes myspace är awsmawsmawsm.
Always - Anna


This Love is Crazy - Anna och Julia


Även om jag inte gillar själva texten så mycket så är den så jeavla bra! Texten passar ändå in.

I Hope You Love Me Someday - Anna

När jag hörde den här första gången fattade jag inte att hon skrivit den SJÄLV. Jag sökte efter odiginalet skitlänge eftersom den är så sjuuuukt bra. Den har allt. Text och melodi så vackert sammansatt.

Don't listen - Anna och Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0