Sju timmar utan toalett

Idag hade vi teambuilding i skolan! Det var awesome! Först gick vi någonstans. Till en äng typ. Sedan gjorde vi en massa övningar av olika slag som hade med samarbete och göra. Några nya övningar och några klassiska. Vissa så klassiska att man är trött på dem. Det var ändå en trevlig dag. På lunchen lekte vi själva. "Kom alla mina små kycklingar" och "Under hökens alla vingar". HEHE. Lättroade esteter.

Vi fick kall kyckling ifrån en låda till lunch. Det var mysigt att sitta på gräset och äta. Allt hade varit såå underbart om det inte var så att denna äng som vi vistades på inte hade någon toalett. Från klockan 09:00 - 15:00 MINST fick jag hålla mig. Då räknar jag bara under tiden vi var där. Vi skulle ha gått dit och tillbaka också. Alltså var jag säkert SJU TIMMAR utan toa! Alla typ dog XD På sista övningarna var alla jättekissnödiga och alla sprang typ tillbaka till skolan sen HEHE. Först till kvarn liksom. Vi sjöng toasånger:

Melodi "Jag vill ha en egen måne"
Jag vill ha en egen toa
Som jag kan kissa på
Där kan jag sitta utan något stök
Jag kan sitta på min toa
Och släppa ut vad jag vill
Där stannar jag tills allting ordnat sig

Melodi "Jag går och fiskar"
Jag går och kissar ooo
Och tar en egen minut, släpper ut
Går och kissar ooo
En chans att slippa hålla in
Släppa ut

Sjungande esteter. Det slutar ofta så då. Jag åkte hem och sådär och klockan halv sju drog jag iväg till busstationen för att möta Magdalena. Vi åkte till Ängskyrkan och sjöng. Kantorn i Ängskyrkan ringde mig när vi var i stan och frågade om jag kunde ställa upp på ett uppträdande dom hade 8) Det var ont om sopraner. Klart man ställer upp liksom. Magdalena fick också haka på eftersom det som sagt var ont om sopraner. Magda som egentligen är lite alt eller andra sopran kan iallafall vara sopran så hon fick hänka. Det var trevligt tycker jag! Det visade sig att kören vi sjöng i även ska vara med på vår stora Carmina Buranaföreställning i november. Min kör har ju redan gjort en Carmina Buranaföreställning i Tyskland men nu ska det göras en i Sverige också. Det kommer att bli awesome! Alla borde se det. Det är sååååååå häftigt. 200 sångare och 100 i orkestern. AWESOME! Nu ska jag äta kvällsmat med min älskade syster som har gjort ägg och te till mig. Visst är hon för underbar!? (mer ett konstaterande än en fråga) <3

Kommentarer
Postat av: My

hahahhaha, "jaag går o kissaaaarr"

2009-08-23 @ 14:53:23
URL: http://ramrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0