Magdalajsan bajsan

Jag vaknade faktiskt före två idag. När jag hade mornat mig och sådär gick jag till centrum och kollade lite. Kände att jag behövde komma ut lite. Sedan skulle jag precis gå en liten promenad runt Mälaren höll jag på att säga, men runt kan jag ju inte gå ehhhehehehe...? men skulle iallafall gå en sväng nere vid vattnet. Då smsar Magda och frågar vad jag gör. Vilken tajming! Jag frågade om hon var intresserad av en promenad med mig och så gick vi där en sväng vid vattnet. Det var jättemysigt! Magda hade tagit med sig fika. SÖT HON ÄR XD Vi satte oss på en bänk och drack festis och åt bragokex. Favorit i repris! Sedan gick vi ned till en park och tittade på läskiga gravstenar från 1837 eller vad det var! Magda blev rädd XD När jag kom hem sedan visade det sig att det bara var djur HAHA!

Vi gick runt en sväng och gungade lite och åt blåbär. Första blåbären jag ätit iår! Sedan gick jag hem och åt mat. Jag sade inte att vi hade fikat (A) Efter maten åkte jag, syster och mamma iväg till min kusin som bor i Nya Zeeland. Asså vi åkte inte till Nya Zeeland men till det stället hon bor på för tillfället när hon är hemma i Sverige XD Hon åker tillbaka till Nya Zeeland imorgon och vi ville säga hejdå ordentligt! Hon höll på att packa. Hon hade fem stora resväskor + handbagage XD Mycket blir det när man bor på andra sidan jorden. Nu kom Magdalena hit! Hon ska sova hos mig inatt och imorgon drar vi till Ung08 =D Har inte varit där iår faktiskt! Nu ska jag ta och vara en trevligt och social krabat tänkte jag =D Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0