James Blunt i mitt hjärta

Här får ni mina favoriter med James Blunt. Så enkla och speciella. Vackertvackertvackert!

De flesta har väl hört den här klassikern
You're Beautiful

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag hör introt

Carry You Home

Den är så fin! Så vacker helt enkelt. Första refrängen är så känslosam så jag blir helt slkghsbjbjdg..
Det var när den här låten gick på radion som jag insåg det vackra med James Blunt. Glömmer aldrig första gången jag hörde den här. Jag var helt deppig, åkte bil hem och låten hördes på radion.
 
Tears and rain

Hörde låten först idag på Magdas skiva. Nu drogar jag den. Åååh, så underbar den är. Jag älskar 1:48. Sådär kan bara James Blunt göra <3 Synd bara att denna video är lite seg i början. Dra fram till ungefär 1:40 för då börjar själva låten.

Kommentarer
Postat av: sandra

uusch för james blunt. han har bara gjort en bra låt och det är "high" xD

2009-08-11 @ 18:38:48
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0