Jag har åkt cab för första gången

Idag (igår eftersom klockan är över tolv) var jag på Kålmården! Jag gick upp halv sju och hann lätt med en buss som gick kvart i åtta. JAg hade skrivit en lista på saker som skulle göras innan jag åkte kvällen innan. Med hjälp av listan gick det mycket fort att göra sig klar. Välorganiserat va? Jag gjorde mackor och stoppade ned ett helt BRAGOkakspaket som jag sedan råkade kliva på när jag skulle gå sen. Inte så smidigt. Nåväl (haha Magda), kakorna går ju sönder i magen ändå. Råkade även ramla när vi ätit upp matsäcken och landade på mina kakor. Krossade kakor med andra ord. Jag har inte så mycket mer att tillägga av dagen utan låter bilderna tala för sig själv.. åtminstone mina bildtexter.


En giraff och en hanzebra (gissar jag på ehhehehehe....)


Coola giraffer som inte gillar regn


Ful struts


Gnuer (eller vad det heter). Jag fattade vilket djur det var från lejonkungen =D (helt sjukt vad bra folk kan teckna asså)


En väldigt ambivalent lama


Lion Kings!


Brumbjörn!
Manvillbaramysaipälsen,aight!?


När vi såg björnen började vi sjunga "Mors lilla Olle" HAHA


Myspys i klapphagen


Drogad get


Mysig get


Gissa vad vi gjorde?


Knappast hästridning


Såhär cool var jag!


Marie =D 
Man får inte ta kort på henne förstår ni


Eye of the Tiger


Räv? Tyvärr..
Någon asiatisk hund








Sälpussar


Marie mäter sin tunga


Söt apa eller ngt!
Det är spöregnet som gör det så suddigt


Mina favoriter idag var lätt elefanterna!


Aaaaw så sööta <3


Knäpp bild!
Visst ser det ut som att elefanten ska falla närsomhelst !?


JAG ÄR COOL SOM HAR ÅKT CAB!

Kommentarer
Postat av: Magda

Nåväl <3 söta getter :D

2009-08-13 @ 01:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0