Man måste somna för att kunna vakna

Visst lät det lite filosofiskt? Det tycker jag och Sofia iallafallEHEHEheeheh.. Jag hittade på det nyss. Det var länge sedan jag skrev. Har hänt lite grejer, eller egentligen inte, eller jo... eller jag vet inte. Imorgon ska jag på RAW! JAG SKA TITTA PÅ MAGNus BETNER LIVE PÅ FÖRSTA RADEN! Men aja... jag hinner inte skriva nu heller. Jag har Gehörs och musiklära. Det är skoj, så det gör inget. Efter det har jag musik och kommunikation. Ser fram emot det idag. Vi ska jobba med känslor och jag behöver inte göra för jag är bäst! Ska bli kul att se min oseriösa men smått underbara grupp visa känslorna. SÖTA! Vi måste springa nu! Tjooooooooooooooohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0