Förresten...

 

Snubblade över ett program man kan redigera bilder på här i natten. Tog mig tiden och redigerade tre stycken. Laddar upp två av dom för den tredje är... ehheehheeh... XD Bilderna är inte så avancerade men iallafall förändrade. En liten "före"bild på fösta bilden. Det går tyvärr inte på den andra eftersom jag råkade redigera originalet XD men det gör inget. Det var ändå ingen att ha, faktiskt. Nu ska jag alldeles strax gå till sängs. Imorgon får jag sova länge FÖR JAG HAR LOV! Det känns underbart :D Jag ska ta vara på tiden så mycket som möjligt. Jag har inte planerat någonting alls på lovet fram till torsdag så jag är öppen för förslag mina kära ^^


God natt <3

Har ni tänkt på orden god natt egentligen. God natt. Hmm.. det tyder ingenting på att man ska sova. Bara att man ska ha en god natt. Man behöver inte sova på natten. Någon som jobbar på natten till exempel. När den personen går iväg till jobbet säger man ju inte "God natt". Det skulle ju vara jättekonstigt. Man säger god natt så människor som ska gå och lägga sig. Man kan helt enkelt inte säga "God natt" till någon som ska vara uppe hela natten. Och ifall man varit uppe hela natten och sedan går och lägger sig på morgonen. Då kan man ju inte säga "God morgon" till personen. Det blir helt fel! Ska man säga "God natt" då eller? Det kan man ju inte, för då är det ju inte natt. Äsch... man säger sov gott, för sov gott har inget att göra med NÄR man sover. Bara att man ska sova gott, när man väl sover. Nu tänker jag iallafall ha en god natt. Hoppas ni också få en.. eller har en... och fortsätter att ha en.. och att nästa natt blir god... och natten efter det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0