FÄRJESTAD ÄR LAGET VI ALLA ÄLSKAR


YEAH! VAR DET GRYMT ELLER !? Svar ja! Jag satt bänkad hela matchen igenom. Stämningen var på topp här hemma. Tänk var underbart att få vinna på hemmaplan! De förtjänade det också (såklart)! Det var väldigt spännande i slutet, men det är så det ska vara. Lite läskigt och lite farligt, men Färjstad ska såklart vinna till slut! OCH DET GJORDE DE! I slutet jublade vi var 30e sekund. 30 sekunder närmare segern, som vi sedan tog! YESYESYES! FÄRJESTAD ÄR SVENSKA MÄSTARE! PÅ RIKTIGT! Jag är lycklig

Hur kommer det sig då att 08-Elin hejar på värmlandslaget Färjestad? Jo, det är så att jag har släkt i Värmland. Mamma kommer ifrån Värmland. När man har sju kusiner som är intensiva Färjestadhejare är det svårt att inte bli påverkad. Varför skulle jag kämpa emot ens? FÄRJESTAD ÄR JU BÄST! Vilket vi ikväll också har sett bevis på. UNDERBART! När jag ändå håller på kan ju berätta hur underbart SNYGG färjestads hejarklacksledare är! Så snygg, så jäääääla HET! Mums <3333 När Färjestad har vunnit (älskar att skriva så) så filmade det på HEJARKLACKSLEDAREN när tröjan åkt av. Nej men oj då :D Jag tror att jag skulle ha spruckit om jag inte skrikit. Töntigt jag vet, men jävligt sant. Jag kommer inte ihåg vad han het er dock :(

Förresten så ska jag till Värmland imorgon. Tänk så passande. Imorgon klockan tolv bär det av. Då blir det bara jag och min walkman 30 mil framåt. Bäst att jag ser till att den är laddat ordentligt. Denna gång får heller inte mina öronsnäckor gå sönder. Förresten har jag inte packat någonting... det kanske jag borde göra. Det är bäst att jag gör det så fort som möjligt. Efter att jag och Lina lagt på luren igår runt klockan ett på natten och jag inte kunde sova så sorterade jag papper. Alla dessa papper. Uschuschusch! Nu har jag iallafall rensat bort det som är ovärt att ha kvar. Ungefär tre fjärdedelar. Jag plockade även upp från golvet. Jag gick och lade mig halv fem :D Jag älskar att vara uppe på natten. Iallafall så ska jag nu gå och packa. Annars måste jag antagligen gå upp typ nio imorgon. Inget jag skulle vilja. Packningen väntar! Jag kommer åter på måndag XD Glad påsk vackra kärringar <3


Jonas Gustafsson, the motha fucking målisguy <3

"ÅH FÄRJESTAAAAD
STOLTA STARKA FÄRJESTAAAAAD
SJUNGER ALLTID FÖR VÅRT LAAAAG
SCHALALALALALALA"



Gamla bilder ifrån en match jag var på för länge sedan, men sååå värd <3

Kommentarer
Postat av: sandra and u know it

wohooo FÄRJESTAAAAD ;:D

2009-04-13 @ 01:02:51
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: sandra and u know it

ops; glömde säga att jag delar din glädje, vet inte ens vad färjestad är (a) :D

2009-04-13 @ 01:03:33
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0