Av anledningen: ELIN

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Det är han inte värd

2. Har du sett din bästa vän gråta?

Det har hänt

4. Vad åt du senast?

Vaniljyoghurt

5. Har du fått någon komplimang idag?
"Om du bara visst hur speciell jag tycker att du är. På ett bra sätt såklart" SÖT WENCHE!

6. Har du varit med i en rättegång?
Jag är laglydig

7. Är du polare med grannarna?
Dom är AWESOME

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och tror att hon kan engelska
 
9. Vilka länder har du bott i?
Svealand om man räknar över två veckor

10. Senaste piercingen?
Öron, eller om pennan in i armen räknas idag (jag är fortfarande sur på dig)

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Lördags kanske

12. Gay?
Is okey

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Läs föregående blogginlägg

14. Har du äggat någon?
Yes

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Inte hela huset

16. Suger det här?
Nej, jag är fett road

17. Har du varit på stranden?
Ja, till och med idag faktiskt men jag badade såklart inte

18. Har du haft en stalker?
Flera faktiskt

19. Minns du dina/din musiklärares namn?

Eftersom jag fortfarande har musiklärare så jaa :D minns troligtvis alla mina musiklärare, även vikarier

20. Hur bra är din syn?
Duglig

21. Har du varit på ett party?
Mormor 75 år. AI CARAMBA

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Om dom var vegon

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Vem fan är du?

24. Hur många länder har du varit i?
Sverige, Norge, Finland, England, Tyskland, Malta, Frankrike, Danmark

25. Har du sett din bästa vän naken?

Många gånger ^^

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Min kusin Erikas =)

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga. slagsmål?

Dom skulle vara jättestolta... "VILKEN BAD GIRL VI HAR!! ÅÅÅH! MÅSTE RINGA HELA SLÄKTEN"

28. Var är dina syskon just nu?
En i köket och en antagligen på jobbet eller hemma hos sig

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
En väldigt förrvirrande

31. Vilken tid gick du upp imorse?
Halv sju... eller det blev nog sju

32. Vad ska du göra i helgen?
Träffa Åsis och äta tårta + få diplom

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg ?
"Ja om du vill =) jag vet dock inte vart det finns nån bra brasa :-p om du vill gå till en

34. När var du riktigt sjuk senast?
OJ! Kommer ihåg men inte när

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?

Mårten Andersson

36. Vad finns i din bakficka?

Ludd

37. Har du färglinser?

Ge mig gärna

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Dreglade ned min kudde

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar

40. Vad ska du göra efter det här?

Skriver en liten text här under

Jag bloggar typ aldrig längre. Jag tänker att jag ska göra det hela tiden men gör det inte ändå. Hursomhelst så händer det inte så mycket. Bara vanliga saker... iallafall för att komma från inriktning estet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0