17 again

Idag vaknade jag klockan elva! Fast jag hade på alarmet, så jag vaknade inte självmant. Jag kom ut runt tolv och oljade vår träveranda på framsidan. 20 kronor i timmen. Inte mycket, men jag är lätt att förhandla med. Först oljade jag typ överst på räcket eller vad man ska säga. Man behövde tydligen inte måla stolparna så då gjorde jag inte det XD Det var tillräckligt jobbigt ändå. Sedan sopade jag golvet och oljade det. Jag blev nääästan klar när klockan var två och pappa hade gjort våfflor. Yummie! Vi missade ju våffeldagen. Nu tog vi igen det... minst en månad senare.


Fint oljad altan =)

Jag på bio med Erika på kvällen :D Har inte träffat henne på jättelänge. Erika gick i samma klass som mig i grundskolan. Vi såg 17 again som hade biopremiär i fredags. Över förväntan måste jag säga. Den var grymt bra faktiskt. Både rolig, tänkvärd och inte sådär förutsägbar. Zac Efron är ju inte heller fyskam. Vi tog bilder när vi väntade på bussen som precis hade gått när vi kom ut, så vi väntade typ en timme. Då tog vi lite kort bland annat.. HEHE


Erika utanför Heron City


Erika hoppar utanför Heron City


Utanför Heron City

Nu ska jag snart på middag i Huddinge. Svejs

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså, är Zac Efron med i den filmen? Man tänker alltid på highschool musical när man hör hans namn ;)



Sv; Tack så jättemycket! :D

2009-04-21 @ 07:16:59
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0