Today is Lucia-day !

YEEEEEEEEEEEEEEESSSS! JAG HAR LÅTARNA !!!! <333 Ska droga dom tills jag är trött på dom (a) Hoppas inte att det är före julshowen på onsdag. Då blir det lite synd. Fast kanske att även om jag tröttnar på låtarna.. i mediefilversionen så vill jag höra när mina klassvänner sjunger :D Mycket troligt! Jaja, lucia idag då! Trevligt trevligt! Inte för att det har gjort så mycket. Jag såg inte på tv:n. Jag såg inget luciatåg heller. Inte idag. Jag var och julhandlade med Stof och Kenti i stan. Trevligt trevligt! Jag handlade inte men följde med ändå. Det var skitlänge sen jag träffade dom. Typ skolavslutningen eller ngt. Jag såg förresten ett Luciatåg! Det gick ner till en restaurang när vi gick förbi xD

Fast jag blev japanifierad :O Japan har ju tagit över världen! Även Stof och Kenti så jag fick lyssna på deras japansnack.. inte så kul >< XD och så tvingade dom in mig i en japansk skivbutik. LÄSKIGT! Kändes inte så bra :p och så tvingades jag lyssna på japansk musik :O LÄÄÄSKIIIIGT ! De försökte få mig att äta SUSCHI (stavning? jag bryr mig inte) OXÅ! Inte en chans men dom släpade med mig till en japansk restaurang på Söder. Jag vägrade äta suchi men dom hade tydligen mer saker. När vi kom dit var allt slut FÖRUTOM sushin! Dom försökte säkert lura mig >< men jag vägrade, även fast jag blev mutad med en HEL 200g marabou chokladkaka. Inte ens det funkade. Alla mc Donald´s och burger king var fulla med folk. Lördag lucia liksom.. vad kan man förvänta sig ? Vi kollade på pizza hut! Inte fullt men det var så komplicerat. Jag hade bara kortet med mig och så skulle vi dela på en pizza och BAJS! Det gick inte så bra och vi orkade inte hålla på xD Vi åkte tillbaka till centralen och hittade en liten burgerking som inte var helt full tillslut.

Stof, Elin & Kenti
Jag får min kamera imorgon så vi fick lov att använda mobilkamerorna

Vilken jävla min asså! Tvungen att redigera bort ögonen asså xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0