Julen + annat

Jag glömde ju SÅKLART att blogga innan jag åkte till Värmland och inte hade jag en chans att göra det där heller D: Hursomhelst åkte jag till Värmland 22 december. Jag och Lina hade bestämt ett bilddagboksförbud HELA jullovet vilket är hemskt känner jag nu när jag sitter vid min dator. För säkerhets skull bytte vi lösenord åt varandra så att vi inte kan logga in. Jag skulle ha loggat in kan jag säga! JAG VILL HA TILLBAKA MITT LÖSENORD D: Det känns så tomt. Varför logga in på datorn utan bilddagboken !? Nej, jag ska faktiskt blogga när jag känner så. Jag SKA klara det! Jag har ju inget val heller D:

Jag har inte haft någon julstämmning alls iår. Jo.. när mamma bakade lussebullar och jag slickade bunken (A) men annars.. nej. Inte ens på julafton. Inte när vi åt gröt. Inte när vi såg Kalle Anka. Inte ens när vi öppnade julklapparna :O Först kändes det hemskt! Ingen julstämmning på sjävlaste julafton !?!?!? men sen tänkte jag lite. Vad gör det egentligen? Måste man känna julpirret? Nej, jag tycker inte det. Jag har inte saknat julafton heller. Jag visste att min största julklapp skulle bli en gitarr! I övrigt fick jag singstar "ABBA" guitarhero "World tour" massa dvds "Mystestiet på Greveholm", "Björn Gustafssongrej" och "Ice Age2" HAHA. En tomte av mormor som alla andra år och ett headset av min syster som hon inte hade köpt än xD men jag skulle få det senare :p Jag längtar! Det känns så tomt utan ett fungerande headset. Jag behöver verkligen ett headset.

Jag och Lina har hoppat runt hemma hos henne massor också. Min syster gick på Färjstadmatch som jag hemskt gärna velat följa med på men inte hade råd till :p Vi såg matchen på tv. Värsta bråket xD mamma blev upprörd, jag skrattade. Ofta man filmar när dom bråkar också. Töntigt. Töntigatöntöntsvenskar. HAHA! :D Jag och Lina hade kul iallafall. Vi skrev "Vad ska vi göra innan vi dör"listor! Laddar upp min sen :D Och så pratade vi massa skit som vanligt! KUL :D Egentligen skulle jag stannat över nyår också men vi skulle seriöst inte ha haft roligt! Vi blir alltid lite trötta på varandra i slutet av varje besök. Vi bestämde istället att jag åkte med min familj hem istället. Lina firar hemma hos någon polare och jag hemma hos Marie :D Det blir inget stort men vi kommer ha grymt kul ändå tror jag :D Jag ska dock vara där klockan två och då ska jag hinna köpa pommac och tomtebloss. Jag ska ha hunnit duscha och haft min klädångest och gärna fixat iordning mig också. Jag ska dessutom hålla mig vaken tills klockan 00:00 MINST också. Jag med så stort sömnbehov! Det blir ingen sovmorgon D: men det är nog bra för mig. Jag måste komma in i vanlig dygnsrytm inför skolan igen D:

Dags att smöra för syrran så kanske jag får låna en klänning av henne :D Puss och kram och gott nytt år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0